Ben je van iets fan waarvan mensen het niet van je verwachten? -anything goes-

Ik kon geen soortgelijk topic vinden, dus hier is hij.

Is er een band/artiest/celeb/acteur/serie/film/boek/game/whatever waarvan je fan bent en als mensen erachter komen reageren met iets in de trant van: ‘dat had ik niet echt van je verwacht’ ‘ik wist niet dat je daarvan hield, je lijkt er niet een type voor’. Ik ben er best wel nieuwsgierig naar, vooral omdat mensen het blijkbaar niet echt van mij verwachten dat ik van rockmuziek houd. Tja, blijkbaar vinden sommige mensen dingen ‘niet bij je uiterlijk en gedrag’ passen.

Okay folks, kom maar op met alles waarvan je fan bent waarvan andere mensen dat niet echt zouden verwachten. Echt alles waarvan je fan kan zijn mag.

Lol, ik maak een fout in mijn eigen topictitel.

Ik hou van deathmetal.

Dr Phil. Ik ben vroeger echt verliefd op ‘m geweest of zo. :’)

Had ik inderdaad niet verwacht. Maar! Ik ook! Hoewel je dat van mij wel verwacht maar oke
en mensen verbazen zich bij mij daar ook wel eens over.

Fifa haha, niet fan dan. Meer verslaving.

Haha! Ooit op mijn 13e ontdekt en 12 jaar later vind ik het nog steeds echt heerlijk om af en toe ff lekker herrie te luisteren. Wel herrie met inhoud, zoals Carcass en band zoals Megadeth enzo vind ik ook echt geweldig. Maar dat verwachten mensen niet haha… Zeker niet als ze me in het echt zien zeg maar, met mn gelakte nageltjes en 9 v/d 10 iets van roze in mijn outfit haha.

Ja er moet inderdaad wel een beetje diepgang in zitten, ben ik het mee eens. Ik luister bijna alle soorten metal trouwens, maar ik luister het liefst thrash :slightly_smiling_face:

Ja ik ben ook niet zo kieskeurig qua genre hoor! Als het gaaf klinkt en het zit een beetje goed in elkaar, sta ik er wel open voor!

Ik ben ook gek op oude soul muziek, dat verwachten mensen ook niet van iemand van 24.

Ik hou heel erg van oude (en nieuwe trouwens ook) jazz als Billie Holiday, kan ik echt uren naar luisteren.
en van die oude Franse poster-kunst.

Qua muziek hou ik van r&b, hiphop, pop
en qua serie’s / films: Horror hoe enger hoe beter/psychologische thrillers (dus mindfuck), fantasy en heel veel mensen verwachten dat juist niet van mij…:’)). Mijn vriend vind bijv romantische, dans films leuk (af en toe) en hij begrijpt niet dat ik daar een bloed hekel aan heb. Mijn vriendinnen vinden het ook apart.

Ik luister graag naar klassiek of trance als ik rust wil in m’n hoofd en dat vinden mensen heel raar of zo omdat ik een jaar geleden alleen maar rock en metal luisterde. O-ké.

Duidelijk Michael Jackson
Niemand verwacht dat van me. Als ik het tegen vrienden zeg kijken ze me raar aan ;p

Mensen krijgen in rl bijna een hartaanval dat ze horen dat ik een fan ben van Justin Bieber. :’)

Dat ik van rap (Kempi, Nino, Fresku etc) houd :"D

Anime haha

Lana Del Rey

Oh en van die spelletjes op youtube kijken, pewdiepie enzo.
En dan vooral zombie spelletjes.

Ik ben een metalhead en dat vinden mensen raar en totaal niet bij me passen :’)

@Mockingjay En Storpey? :3