"Ben je teleurgesteld ?" "Ja"

Hee
Sinds dit jaar zit ik in een hele andere klas dan vorig jaar ik heb het heel erg naar me zin in deze klas.
Ik zit nu in de derde maar in de eerste en tweede zat ik bij een jongen in de klas, daarmee raakte ik pas bevriend in de tweede. Sinds ik niet meer bij hem in de klas zit doet hij alsof ik er nooit ben geweest ! Als die me voorbij loopt zegt hij geen “hoi” of “Hoe is het in je nieuwe klas” helemaal niks. Alleen als IK hoi zeg reageert tie wel maar dat is niet meer dan alleen hoi terug. Vandaag stond ik bij mijn fiets en mijn zus stond 3 meter verder van me (ik weet dat hij haar leuk vond in de eerste en de tweede ik had hem daarmee soort van geholpen maar het is nooit wat geworden ). Hij kwam naar me toe en vroeg of ik hem wou brengen ik zei “nee” Hij: “ben je boos” Ik: “Nee” Hij : “gestresst” Ik : “nee” Hij : “teleurgesteld” Ik : “ja” Hij: Waarin. Het liefst zou ik willen schreeuwen IN JOU KLOOTZAK ! ( Het deed me pijn dat hij zo deed ) Ik reageerde niet dus zei hij : njaa. Ging hij ineens bij mijn zus achterop zitten ( niet dat ze hem ging brengen ) Ik weet echt niet wat ik moet doen of zeggen als hij naar me toen komt :frowning_face:
Ik heb raad nodig want mijn vriendin steekt amper der poot uit

Negeren…

Gaat een beetje moeilijk als iedereen die ik ken hij ook kent :frowning_face:

Up x

Up

Negeren. Al zou heel de wereld weten wie die gozer is, het is niet iemand waar je mee om hoeft te gaan.
Hij kwetst jou, dus je kan beter afstand van hem nemen.

Eerlijk zijn.
Wat heb je nog te verliezen?

Gewoon tegen hem zeggen wat je hier hebt getypt.

laat hem lekker. er zijn vast wel meer aardige jongens bij jou op school :slightly_smiling_face:

Ik snap het niet zo goed. Het gaat over een vriend en dan staat er onder: “ik heb raad nodig want mijn vriendin steekt amper d’r poot uit”. Maar ik zie nergens iets staan over een vriendin??

Waarschijnlijk heeft ze het ook tegen dr vriendin verteld maar doet zij er geen kont aan!

Ik zou hem ook precies vertellen wat je hier zegt, alleen is dat wel moeilijk.

Waarom ben je niet gewoon eerlijk? Ik heb ook die periode gehad hoor… Als ze me dan vroegen waarom ik boos was, had ik altijd zoiets van ‘ja, dat weet je zelf toch ook wel!!!Doe niet zo dom’
Maar vaak gebeuren die dingen onbewust. Hij zal zich er niet bewust van zijn dat jij het zo jammer vindt, dus zal je het hem toch echt zelf moeten vertellen.

Tja, als er iemand bij mij in de klas weg ging, waarvan het me niet zo boeit, zou ik ook niet uitgebreid met hem praten

Typische tienerproblemen :’)
Nou, waar voel je je goed bij? Wil je hem nog zien? Doe dat, doe dan gewoon rustig en normaal tegen hem. Maar niet al te geinteresseerd. Wil je hem niet meer zien? Wordt moeilijk, maar gewoon negeren dan.

Ja inderdaad ik had het haar veteld en ze zei alleen : “oke” Maar als het over een vriend van haar gaat waar ze lke keer over zit te zeiken moet ik ineens wel tips geven enzo.
Maar ik denk dat ik er wel achter ben waarom hij zo doet : Waarvan je nooit hebt gehouden zal je ook nooit missen, i guesss