ben je een avondmens of een ochtendmens?

[u][b]Avondmens, 's morgens krijg je mij mn bed niet uit en 's avonds me mn bed niet in. haha

Volgensmij zijn er vrij weinig ochtendmensen?[/b][/u]

Ik ben eigenlijk meer een nachtmens xD
Ik ben altijd moe, behalve 's nachts. Eigenlijk best vervelend, omdat de meeste mensen 's nachts slapen ^^

avondmens :sleeping:

Veel avondmensen!
Ik ben juist een ochtendmens! Ik vind t zo zonde om uit te slapen, etc. En t is s´avonds ook meestal koud. Naja in de zomer ben ik dan wel weer een avondmens

whaha volgens mij ook niet

:ok_woman:

een avondmens, 's avonds kom ik niet in slaap en 's morgens slaap ik liever nog een aantal uren door. xD

liever zou ik een ochtendmens zijn en wat vroeger naar bed gaan.

me too ^^

nog meer mensen??

Avondmens. =)

Ik ben een ochtendmiddagavondmens.
Normaal gesproken zal ik niet met een humeur opstaan, tenzij gelijk iets tegenzit of de dag ervoor iets gebeurd is. En 's avonds al helemaal geen promblemos.

Ik ben eigenlijk gewoon een dagmens. Het hangt er gewoon van af wat ik die avond of ochtend moet doen.

Pluk de hele dag ^-^

Avond.
Ik haaaaaaat ochtenden. Het is altijd vreselijk. Daarom sla ik ze het liefst over met lekker lang uitslapen! En daar komt bij: s’avonds is er lekker eten + leukere tv, en je kan leuk uitgaan (shoppen tijdens koopavond). En s’ochtens stinkt alles. En is het koud en vaak nat. En ik haat kou en nattigheid.

Ik ben een ochtendmens, haha toch nog iemand :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha dat heb ik ook

Idd, en 's ochtends voel ik me altijd verschrikkelijk…
Alles doet pijn, ik heb geen stem.
Dan moet je ook nog eens je heerlijk warme bed uit om naar die ijskoude badkamer te lopen.
Verschrikkelijk!

Een avondmens dus :grinning:

Beide

ik ga om half 7 er altijd uit, misschien een uurtje later en dan ga ik er om ruim half 11 weer in. Of is dat te vroeg om er weer in te gaan :stuck_out_tongue:

xx

zeker weten een avondmens, dan ben ik meestal druk en vrolijk, in de ochtend moet je echt niet tegen me praten want dan ben ik SUPER chagerijnig!

Absoluut avondmens!

Snachts en savonds ben ik het meest vrolijkst/hyper/grappigst/ drukst/meligst. enz.
Sochtend ben ik chagarijnig als maar wat :stuck_out_tongue:

Savonds: zo laat mogelijk opblijven tot in de nacht.
Sochtends: zo laat mogelijk uitslapen tegen de middag aan.

Yeaaaah i love the dark in the night! Ben ook nog nooit bang in het donker geweest maar word er gewoon superhyper en melig van!