Ben in sletterig bezig?

Oke,
Op mijn school zijn weinig leuke jongens van mijn leeftijd, maar er zijn 2 jongens die ik toch wel zie zitten (en zij mij ook). Ik vind ze allebei leuk, maar ik weetniet wat ik moet doen. De ene jongen is wel een beetje dikkig, maar het gaat mij niet zo om het uiterlijk (maar ze zijn allebei wel redelijk cute).
Nou is mijn vraag; ben ik sletterig bezig als ik ze zegmaar allebei aan het hosselen ben?

xx

In mijn ogen is dit niet sletterig, maar netjes zijn is anders, beperk je nu maar tot de jongen die je écht leuk vindt en flirt niet met twee jongens tegelijk, want dit kan een slechte indruk achterlaten + is niet netjes tegenover die jongens.

Het is niet best om met 2 jongens te gaan. Heeft niet eens te maken met het feit dat je sletterig bezig bent, maar meer dat het gewoon niet gepast is om met 2 jongens te daten tegelijkertijd.

Zie er niets sletterig aan hou ze gewoon niet aan het lijntje maak een keuze

Hmmm ik vind zelf van niet zolang je maar niet in bijvoorbeeld dezelfde week met ze gaat zoenen of ‘‘meer’’. Maar ik vind dat het niet zo moet zijn dat je ze alletwee verteld dat je gevoelens voor ze hebt en bijv een relatie aan wilt gaan want zo hou je een aan het lijntje en dat is niet erg fijn voor hen. Ik heb zelf ook in een korte tijd met twee jongens achter elkaar gezeten alleen dat is niks geworden uiteindelijk. Om alleen te bekijken welke je het leukste vind vind ik het best kunnen, maar wel een keus maken :slightly_smiling_face:

Vind dat het er aan ligt wat je onder “hosselen” verstaat.

Nee, is totaal niet sletterig

Wanneer je met allebei het bed in duikt, zonder dat ze van elkaar af weten, dan vind ik dat redelijk sletterig ja. Aangezien je ‘van jouw leeftijd’ gebruikt, en aan de hand van je schrijfstijl, gok ik dat je nog vrij jong bent. Waarom zou je op die leeftijd uberhaupt behoefte hebben aan twee jongens?

Absoluut niet slet, het is wel zo dat je ze niet aan het lijntje moet houden

En ik vind dat je beide jongens best beter kan leren kennen voordat je een keuze tussen hun maakt (want dat moet uiteindelijk wel natuurlijk)

Dit is totaal niet sletterig maar kies er een waar je geen minpunten in ziet …
Laat dit niet lang meer doorgaan want dan heb je ze allebei niet meer

Die bestaan niet