Ben ik zwanger??

Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft!
Ik ben al een tijdje aan de pil, en normaal neem ik altijd op zondag mijn laatste pil van de strip in, en dan word ik áltijd donderdagochtend ongesteld. Deze maand ging het niet heel goed met de pil (2x vergeten) enzo… Maar in ieder geval. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, terwijl het normaal altijd al rond 9uur begint.

Als je aan de pil bent en je wordt niet ongesteld op de tijd dat het normaal wel altijd zo is, ben je dan zeker zwanger? Of kan het ook zo zijn dat je een dagje later ongesteld word ofzo?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

ik zou me komende zondag pas zorgen gaan maken… 'T kan best wat langer duren… Of anders even je huisarts bellen :wink:

Je bent hem twee keer vergeten?
Heb je hem de ochtend erna wel ingenomen?

Zo niet, heb je andere voorbehoedsmiddelen gebruikt?
Als je dat niet hebt gedaan is dat sowieso niet echt slim.
en kan het zijn dat je zwanger bent.

Zo wel, kan het zijn dat je idd een dagje later ongesteld word.

Ik zou me nu in ieder geval nog geen zorgen maken.
Het kan zijn dat je morgen of vanavond ongesteld word. Maak je in ieder geval niet te druk, want door stress kun je later ongesteld worden.

En als je het echt niet vertrouwt, je kan altijd voor de zekerheid naar de dokter gaan.

jeej en daar gaan we weer Ô.o…
er bestaat een algemeen sekstopic en een algemeen De pil topic
gebruik AUB een zoekfunctie.

Twee keer vergeten en twee keer de ochtend erna wel ingenomen. Ook voor de zekerheid een condoom gebruikt maar die scheurde! En ik stress wel hard nu ja.

Als je na 36 uur alsnog je pil ingenomen hebt, is er niets aan de hand. Dus als je 'm 's avonds vergeten was en je hebt 'm 's ochtends ingenomen (minder dan 36 uur) is er niets aan de hand.
Wacht nog 1 of 2 dagen.

Bij mij op de gebruiksaanwijzing staat 12 uur… Maargoed avond-ochtend is meestal minder dan 12 uur…
xx

Bij mij staat er ook 12 uur. Ik denk dat dat verschilt per pil. Misschien kan je het even op jouw eigen bijsluiten checken.

Oh, dan verschilt 't per pil^^

Bijsluiter van de pil lezen is wel een aanrader, kan veel stress voorkomen.
Bij mij stond er ook in dat als je hem in de 2e week 1x vergeet het niet uitmaakt.

Maar heb nu een andere pil haha, zo maar ff lezen dan.

Ja, heb ik ook gelezen. Bij mij stond er dat je wel 2 pillen kan vergeten in week 2, maar niet 2 vergeten in week 3. En ik ben er dus een vergeten in week 2 en een in week 3.

Ik zou even een aantal dagen afwachten en anders even een zwangerschapstest doen.