Ben ik zwanger?!!

Vorige week zaterdag op zondag heb ik sex gehad met een jongen.
Maar niet veilig. (ja ik weet het had ik niet moeten doen)
Ik heb maandag zo snel mogelijk de morning-afterpil gehaald.

De hele week gaat er al door me hoofd heen, dat ik misschien zwanger ben, en wat als.
Al die gevolgen ik word er helelemaal gek van. Vriendinnen van me zeggen dat ik positief moet blijven.

Alleen nu ben ik gisteravond(zaterdag) ongesteld geworden.
Op internet vond ik dat het van de M-af kon komen omdat er bij de bijsluiter staat dat je eerder ongesteld kan worden. Maar ik ben net 2 weken geleden ongesteld geworden. en 2 te vroeg ongesteld in wel heeeeel erg vroeg dag ik zelf.

Ook op internet stond dat het kon komen dat je een beedje bloedverlies kon hebben van het innestelen.

Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet. En maak me zelf helemaal gek.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen??

Je hebt de morning after pil geslikt binnen 72 uur? Zowel, dan zou ik me niet zo’n zorgen maken. De map heeft wel eens bijwerkingen ja, don’t worrie c:

Inderdaad, dat moest er nog bij. SOA’s loop je makkelijk op als je het onveilig doet.

Dat soort bijwerkingen kan met de MAP komen ja. Maar voor de zekerheid zou ik zeker nog eens naar je huisarts gaan voor een verdere test, ook een SOA test want van onveilige kun je natuurlijk niet alleen zwanger raken.

Dankje voor de reactie!

Voor het testen van een soa moet ik dan bij de dokter zijn?
En kan dat anoniem? Want mijn ouders weten het niet en ik heb niet zo goede band met ze dat ze dat zullen accepteren…

Zoals ook in de bijsluiter van de MAP te vinden is, ontregelt die hormonenbom je hele cyclus. Het is dus heel normaal dat je eerder of later gaat bloeden.

Hoe eerder je de MAP hebt gehaald, hoe groter de kans dat hij werkt. Waarom heb je hem niet gelijk zaterdag of zondag al gehaald? Maandag was toch al een paar uur later en dus meer risico dat je alsnog zwanger bent. Hou het even in de gaten en doe desnoods over een week of 2 a 3 een zwangerschapstest.

Daarnaast heb je inderdaad ook kans dat je een soa hebt opgelopen.

Verder kun je dit soort vragen hier stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html.