ben ik zwanger?

hallo…
ik ben een meisje van 13 en ik ben nu al 3 weken telaat ongesteld…
ik heb last van misselijk heid en ik moet vaak naar de wc,
ik had een test op internet gedaan en daar kwam 60% uit maar ik heb niet eens sex gehad,
ik ben nu echt heel bang dat ik zwanger ben en aangezien ik pas 13 ben durf ik niet naar de huisarts tegaan…:frowning_face:

x Bangmeisje:(:frowning_face:

No sex no baby

Je hebt geen seks gehad? Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest kopen.

je hebt geen sekds gehad?

dan ben je dus niet zwanger

kan je ook sperma binnen krijgen door water?

Waar komen deze meisjes vandaan? hebben jullie echt niet opgelet tijdens sex ed, dan weet je dat een baby komt door sex!

Hoe is dat gebeurt? En ja dat zou kunnen, maar dan zou je niet zwanger kunnen zijn dat gaat niet via de mond.

Zucht, ik wil echt iets heel flauws posten

Maar goed, zonder seks geen zwangerschap. Of ze moeten je kunstmatig geinsemineerd hebben, maar dat zal wel meevallen.

jaa i know… maar ik zit nog in bad met me broertje van 9 … dus meschien had hij een zaadlozing ofz… :cold_sweat:

Je zit in bad, met een computer? Niet echt veilig!

Oh maar dan ben je wel zwanger. Van een drieling! Gefeliciteerd.

haha … :stuck_out_tongue: ik bedoel zonder computer en gewoon in bad met me broertje zit niet echt tewachten op een moongel:P

Ik denk niet dat jouw broertje van 9 al in de puberteit zit.

weet iemand wat het dan wel kan zijn :face_with_raised_eyebrow:?

Wordt er geen seksuele voorlichting gegeven rond die leeftijd?

Edit; Het kunnen gewoon hormonen zijn. Je hoeft niet altijd regelmatig ongesteld te worden, het kan wisselen.

Lees jezelf echt in (kan gewoon op verschillende websites) want dan voorkom je de stress met het idee dat je zwanger bent van je broertje :’)

nee niet bij ons op school …:s

Sommige 13 jarige weten te veel van sex en andere weer helemaal niks.

Meid, je bent niet zwanger als je geen seks hebt gehad.

Ik denk Troll!

jaa sorry is goed :flushed: