ben ik zijn enige?

Hee lieve meiden,

ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren bij iets waar ik heel erg mee zit, ik weet op dit moment niet echt wat ik er mee aan moet en wil graag wat hulp.

Mijn vriend en ik zijn al bijna een half jaar samen. We kennen elkaar via het internet. Voordat we een relatie kregen hebben we nogal wat gezeik met elkaar gehad. Ik vond hem super leuk en ik dacht hij mij ook. Hij zij altijd super lieve dingen tegen mij en ik vond het altijd super lief. Totdat ik er achter kwam dat hij al een relatie had…
Ik ging kapot ik kon wel door de grond zakken. Ik wilde hem niet meer spreken… Maar na een week zocht hij weer contact met me, we praten en ik zei dat ik boos was en hem leuk vond enso. ik deed er alles aan om hem voor mij te winnen. Een week later had zijn vriendin het uitgemaakt en een week daarna spraken we af.

ik wist niet zeker of ik het wilde, maar ik dacht ik kan nu mijn kans grijpen, en het was me uiteindelijk gelukt, want een maand daarna kregen wij een relatie.

Onze relatie is niet altijd even soepel verlopen, hij heeft vaak domme dingen gedaan, hij is vaak boos op me geweest zonder reden en hij is een soort van vreemd gegaan… (dat doet er niet toe)

maar door dat laatste heb ik moeite hem te vertrouwen, ik weet dat hij regelmatig tegen me liegt en ben daar niet echt van gediend. ik kan er namelijk op verschillende manieren altijd wel achter komen dat hij tegen me liegt… (ja eigenlijk best erg). Sinds 3 maanden is dit gevoel wel over. Ik weet inmiddels echt dat hij van me houdt, en kan hem vertrouwen, maar alsnog twijfel ik er echt aan of ik wel de enige ben…

Ik mag bijvoorbeeld nooit op zn telefoon. en hij zei laatst toen ik zei ja maar jij gaat met zoveel meisjes om, waarom kies je dan voor mij? ja jij bent bijzonder, stond boven aan mijn lijstje. Ik dacht lijstje huh? een lijstje? en toen zei hij ja voor jou 10 anderen hoor… en toen dacht ik: heel fijn om dit te weten jongens heel fijn, word ik echt gelukkig van…
Sinds die keer weet ik het niet meer en twijfel ik. Ik ben wel de 1e keuze en ben heel gelukkig samen met hem. Hij houdt echt van mij en we doen zoveel leuke dingen, maar het voelt toch als of ik uitverkoren ben zegmaar…

en als ik hem dan zie appen met een meisje en ik kijk dan naar zen telefoon en hij draait hem meteen weg, dan denk ik oke…, en dan weet ik het niet meer…

Heeft 1 van jullie gewoon een goed advies hoe ik hier mee om moet gaan?

het lijkt nu alsof ik alleen maar negatief over hem ben, maar dat ik onzin hoor, want we zijn verder hartstikke gelukkig samen enso en genieten echt van elkaar. En houden echt 100% van elkaar.

Maar het toch is het moeilijk hier mee te dealen zegmaar,…

Praten is een goede eerste stap, vertel dat je het vervelend vindt dat hij deze dingen doet, stel voor om een oplossing te bedenken. Laat in ieder geval weten dat je je niet comfortabel voelt in deze positie. Als jullie zo veel van elkaar houden begrijpt hij dat vast wel :slightly_smiling_face:

Wat een schat, je moet maar dankbaar zijn dat je nummer 1 op zijn lijstje bent.
Wat de fuck? Nee, lieverd, zo’n joch wil je echt niet hebben. Je moet als zijn vriendin niet een van de zovelen zijn, er moeten nieteens andere opties zijn voor hem dan jij.
Zo denk ik er tenminste over. En dat je niet op zijn telefoon mag klinkt alsof hij iets te verbergen heeft.

tnxx, ik ga het sws proberen indd. Ik heb hem wel verteld dat ik sws een beetje onzeker ben soms of hij me nog leuk vond, omdat hij mij dat niet altijd laat merken zeg maar, maar toen zei hij dat het onzin was en ik niet zo moest denken. en dat hij van mij hield… dat geloof ik wel, maar dan blijf ik alsnog twijfelen en dat doe ik dan indd sws veel :#.

Maar ik ga iig even met hem praten als we weer samen zijn, hij moet wel begrijpen als ie echt van me houdt…

Ik ben iig zeker dankbaar, dat ik zijn nummer 1 ben en voel me echt heel speciaal, maar ik wil geen keuze zijn dat is het gewoon. precies zoals jij zegt… Maar hij is een beetje laks met meisjes en doet er gemakkelijk over naar mij. Ik denk dat hij het niet zo heeft bedoeld als hij zegt, maar het komt wel hard aan van binnen… Maar jongens zijn vaak zo onduidelijk en beetje raar in hun woorden dat je ze niet begrijpt :#

Wat mij opvalt is dit:

Je hebt PAS een half jaar en dit is er al gebeurt:

• hij loog meerdere malen
  • hij is een soort van vreemd gegaan
  • hij is ook met jou een soort van vreemd gegaan

Verder:

• doet hij geheimzinnig met zijn telefoon
  • voor jou 10 anderen volgens hem
  • wordt hij boos op je zonder reden

Als dit al in een half jaar tijd gebeurt, wat verwacht je dan wanneer je vijf jaar samen bent? Ik denk niet dat het veel beter zal zijn. Sowieso dat liegen, dat is al één ding dat je hele relatie kapot kan maken en dit is hier één van de dingen. Je moet nog altijd zelf kijken wat je wilt en ten eerste denk ik eens een heel goed gesprek met hem gaan houden, ook vertellen waar jij mee zit en wat je voelt.
Maar als hij dat niet serieus kan nemen en niet serieus naar je wilt luisteren weet je al hoe laat het is.

Maar persoonlijk denk ik niet dat ik hier een relatie mee zou kunnen hebben

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

^ ik sluit me ook bij het bovenstaande van Falathiel aan.

Ik sluit me aan bij Falathiel. Hij houd van je, maar liegt tegen je, is vreemdgegaan en doet geheimzinnig als die met een meisje praat (wat volgens mij wel een indicatie is dat hij dingen tegen ze zegt die niet oké zijn. For all you know zegt hij ook tegen hen dat zij bovenaan zijn ‘lijstje’ staan en zn nummer 1 zijn, kunnen zij zich ook lekker speciaal voelen. Nee schat, als je echt van iemand houd doe je diegene niet zo een pijn. Natuurlijk zijn er ook leuke momenten, maar ik denk dat voor mij persoonlijk dit een veel te grote issue is om zomaar te laten gaan.

Hij liegt, dat zou voor mij al een enorme afknapper zijn.

Als je de basis mist, dan moet je je afvragen of het nut heeft hier liefde voor te investeren.

Haha dit en wat Falathiel zegt. Wat een lul!

Ik denk trouwens wel dat je zijn enige bent als in zoenen oid. Maar ik denk niet dat jij de enige bent waar hij mee bezig is. Ik denk dat hij gewoon lijntjes uit zit te gooien zodat hij reserves heeft en om te kijken of hij wat beters kan krijgen. Ik denk niet dat hij zijn volle aandacht voor jou heeft.

Ik mag bijvoorbeeld nooit op zn telefoon. en hij zei laatst toen ik zei ja maar jij gaat met zoveel meisjes om, waarom kies je dan voor mij? ja jij bent bijzonder, stond boven aan mijn lijstje. Ik dacht lijstje huh? een lijstje? en toen zei hij[b] ja voor jou 10 anderen hoor..[/b] en toen dacht ik: heel fijn om dit te weten jongens heel fijn, word ik echt gelukkig van..
PARDON?:face_with_raised_eyebrow:? Halloooooo dit moet je niet pikken hoor!! Vind dit echt niet normaal en totaal niet grappig. Vind het ook raar dat ie zo geheimzinnig doet met zn telefoon. Ik bedoel, ik controleer mijn vriend ook niet maar als ie zo als een waakhond op zn telefoon zou zitten zou ik denken dat ie wat te verbergen heeft. Zou het er eens even goed over hebben, en erover nadenken of dit wel de juiste jongen is die jou gelukkig gaat maken.

Wauw, ik dacht dat mijn ex een lul was.
Maar als die tegen mij had gezegd voor jou 10 anderen had ik hem allang de weg naar de deur verteld.
En dat geheimzinnige gedoe met zijn telefoon is wel erg vreemd. Zou er toch eens een gesprek over aangaan.

Ugh, sorry maar het klinkt echt als een arrogante klootzak.

+bovenaan zijn lijstje? jij zou de enige in zijn lijstje moeten zijn :slightly_smiling_face:

So let me get this straight.
Jullie zijn een half jaar samen, hij liegt, hij heeft blijkbaar een lijstje met meiden, hij wordt boos zonder reden, doet geheimzinnig over z’n telefoon, soort van vreemdgegaan…

Wauw, hoe kan je een half jaar leven met zo’n gast. Open je ogen en dumpen die handel.

Dankjulliewel voor het advies!

Inmiddels is het uit met hem, hij wilde niet meer met me verder, dus ben toch bang dat ik uiteindelijk niet zijn enige was. Ben blij dat het over is, ondanks ontzettend veel verdriet. Ik weet dat het beter zo is.