Hey Meiden,
Soms twijfel ik nog wel eens of ik nou echt gelukkig ben of niet. Mijn school is niet heel veel, waardoor ik ook besloten heb een dubbele studie te doen. Klas is leuk, alleen is iedereen iets van 8 jaar ouder dan mij waardoor er niet echt aansluiting is. Werken kan niet echt qua ligging waar ik nu woon, mag niet savonds laat of door het donker door het bos fietsen. Waardoor je niet makkelijk naar vrienden kan zeg maar. En nu een leuke jongen waar ik me eigenlijk geen raad mee weet. ( ik wil gewoon heel graag die jongen face to face spreken)
Nu ben ik ook een jongen weer heel leuk gaan vinden. Maar zit er gewoon mee dat het nogal moeizaam verloopt. Het is zovaak dat ik iets snap of app. En dat hij reageert , maar ja niet echt makkelijk een gesprek. Lijkt soms eerder op een kruisverhoor. We hebben wel al een maand lang elke dag contact, maar echt wel moeizaam. Niet effe makkelijk kletsen ofzo. Had wel van zijn vrienden gehoord dat hij me leuk vond. Maar goed dat contact met zijn vrienden neemt nu ook wel erg af. Hij heeft nu toetsweek en gaat daarna skiën. Maar durf hem niet te vragen om af te spreken. Want ja volgens zijn beste vriend is hij dus niet zo apper. Alleen idk hoe ik het aan moet pakken. Om nu te vragen om af te spreken? Gaat hij sowieso zeggen dat hij nu niet kan want ja hij kan nu ook niet. Ik zou kunnen kijken of ik met zijn beste vriend kan afspreken , maar ja idk. Is wel gezellig maar ja.
Is meer wat moet ik ermee. Want ik denk namelijk wel als we elkaar face to face zien . Dat die klik er weer is zeg maar . Weet gewoon niet wat ik moet doen en ik wil graag iets doen maar idk wat.
Heeft iemand misschien tips hoe ik hem face to face kan zien. En hoe ik dat praten online wat makkelijker krijg?
Gr. Stefanie