Ben ik wel gelukkig? Leuke jongen wat moet ik ermee?

Hey Meiden,

Soms twijfel ik nog wel eens of ik nou echt gelukkig ben of niet. Mijn school is niet heel veel, waardoor ik ook besloten heb een dubbele studie te doen. Klas is leuk, alleen is iedereen iets van 8 jaar ouder dan mij waardoor er niet echt aansluiting is. Werken kan niet echt qua ligging waar ik nu woon, mag niet savonds laat of door het donker door het bos fietsen. Waardoor je niet makkelijk naar vrienden kan zeg maar. En nu een leuke jongen waar ik me eigenlijk geen raad mee weet. ( ik wil gewoon heel graag die jongen face to face spreken)

Nu ben ik ook een jongen weer heel leuk gaan vinden. Maar zit er gewoon mee dat het nogal moeizaam verloopt. Het is zovaak dat ik iets snap of app. En dat hij reageert , maar ja niet echt makkelijk een gesprek. Lijkt soms eerder op een kruisverhoor. We hebben wel al een maand lang elke dag contact, maar echt wel moeizaam. Niet effe makkelijk kletsen ofzo. Had wel van zijn vrienden gehoord dat hij me leuk vond. Maar goed dat contact met zijn vrienden neemt nu ook wel erg af. Hij heeft nu toetsweek en gaat daarna skiën. Maar durf hem niet te vragen om af te spreken. Want ja volgens zijn beste vriend is hij dus niet zo apper. Alleen idk hoe ik het aan moet pakken. Om nu te vragen om af te spreken? Gaat hij sowieso zeggen dat hij nu niet kan want ja hij kan nu ook niet. Ik zou kunnen kijken of ik met zijn beste vriend kan afspreken , maar ja idk. Is wel gezellig maar ja.
Is meer wat moet ik ermee. Want ik denk namelijk wel als we elkaar face to face zien . Dat die klik er weer is zeg maar . Weet gewoon niet wat ik moet doen en ik wil graag iets doen maar idk wat.
Heeft iemand misschien tips hoe ik hem face to face kan zien. En hoe ik dat praten online wat makkelijker krijg?

Gr. Stefanie

Het komt wel vaker voor dat jongens ‘niet zo’n appers’ zijn. Wat dat betekent is dat ze appen zien als iets functioneels, maar niet als middel om ‘even lekker te kletsen’ (ook al zien vrouwen dat vaker wel zo). Als hij gewoon netjes op jouw berichtjes blijft reageren denk ik dat het goed zit, en denk ik dat je zelf het antwoord op je eigen vraag al had gevonden: app hem met de vraag of hij een keer zou willen afspreken. Het is toch ook veel leuker om elkaar in het echt te leren kennen? :wink:

Als je bang bent dat hij ‘nee’ zegt omdat hij eerst toetsweek heeft en dan op skivakantie gaat, dan kun je ook gewoon even wachten met vragen tot dat hij weer tijd heeft. Je gaat er echt niet dood van als je nog even een aantal weken moet wachten. Echter denk ik dat als hij jou leuk genoeg vindt, dat hij ook jou graag wil zien, en het dus geen probleem moet zijn om nu alvast een datum te prikken voor na zijn skivakantie.

Hopelijk kun je er iets mee! Succes!

1 like

Dankje! Je hebt altijd top advies.

Ja hij reageert soms veel ,soms wat minder , maar dan heeft hij het gewoon druk en stuurt ie een snap dat hij op werk is . Soms laat ie het wel op geopend. En ook soms stuurt hij een random snap.
Alleen vind iemand mij niet saai als ik een vraag stel om een gesprek te starten enzo?

En ja ga zeker proberen af te spreken maar dat vraag ik idd later wel. En ik ga ook met zijn beste vriend om dus dat is top. Via die omweg zou ik het ook kunnen.
En ik heb idd het idee dat hij me wel leuk vind en idd een moeilijke apper is. dat hoor ik ook van andere.
( heb zelfs een vriend die altijd enorm gezellig is en veel verhalen verteld maar online niets zegt dus ja hoeft idd niets te betekenen).
Ik hoop dat het lukt hahah maar vast wel.

1 like