ben ik wel echt verliefd

ik ben best vaak verliefd moet ik zelf zeggen, en soms heel erg en soms valt het mee, als ik echt heel erg verliefd ben wil ik ook wel wat, anders probeer ik het te vergeten, maar in ieder geval, ik ben nu echt smoor verliefd, en ik vond m zo leuk, maar toen kwam er een jongen in onze klas die heel knap was, al mijn vriendinnen enzo vnden hem leuk, en dat snapte ik wel, dus dat zei ik, ik vertelde ook dat als hij mij leuk vond ik dat niet verkeerd zou vinden, toen zeiden me vriendinnen ‘volgendsmij ben jij it echt verliefd ik bedoel hoe kan dat als je al op … bent’ toen dacht ik shit! maar ik vond die jongen helemaal niet echt leuk, maar ik word makkelijk verliefd zegmaar, nu weet ik niet of ik wel echt verliefd ben op die andere jongen waar ik dus volgendsmij helemaal gek op ben, wat dnken jullie??

Je kan toch iemand knap vinden? Als ik een relatie heb en ik vind iemand anders knap is dat toch normaal…

Kan dit niet gewoon bij je andere topic in?

Aangezien het (denk ik) over dezelfde jongen gaat, kan dit best in je andere topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/kinderachtige-echte-verkering-400169.msg277383226.html#msg277383226

Slotje!