Ben ik verliefd?

In me klas zit een jongen en hij is best aardig en lief.
Het begon zo ; Hij had hele slechte cijfers enz. en hij wist dat ik goed ben in leren. Hij vroeg me dus of ik hem wou helpen om zijn cijfers omhoog te krijgen. Ik wilde best wat voor hem doen.

Bij toetsen kijkt hij altijd af bij mij en ook schrijft hij altijd mijn huiswerk over. Ook zit hij nu altijd naast me. Ik weet dat het fout is wat hij doet, maar ik laat hem gewoon zijn gang gaan. Ik bedoel, hij doet wel aardig enzo. Ik begin echt wat voor hem te voelen maar soms voel ik me ook heel rot.

Bijv. als hij naast een ander meisje gaat zitten of als hij mij alleen laat en bij een ander meisje gaat staan. Ik krijg dan echt zo’n steek in mijn maag. Ik wil dat hij alléén bij mij blijft :[

Nu wou ik ff aan jullie vragen ; Ben ik nou echt verliefd op hem? En is hij ook op mij of gebruikt hij me alleen voor schoolwerk? Buiten school gaan we nooit met elkaar om en ook niet in de pauze.

Thnx!

Waarschijnlijk ben je wel verliefd, maar alleen jij kan dat voelen. Sowieso gebruikt hij je voor het schoolwerk. Praat je ook nooit (lang) op MSN met hem? Dan gebruikt hij je alleen voor het schoolwerk.

Als je verliefd bent, weet je dat zelf wel.

Jij klinkt wel vrij verliefd ja maar volgens mij gebruikt ie jou idd alleen voor je schoolwerk meis…

Jij bent de enige die weet of je echt verliefd bent. Ik kan niet zeggen wat jij voelt. Misschien gaat het je meer om de aandacht dan écht om hem? ‘Best wel aardig en lief’ komt op mij namelijk niet echt over als een passionele liefdesverklaring…

Maar helaas heb ik wel het idee dat hij je voornamelijk gebruikt voor school. Hij zal je ook heus een aardig meisje vinden (anders zou hij denk ik niet altijd naast je zitten), maar ik denk niet dat er meer achter zit. Zeker omdat je zegt dat jullie buiten school en in de pauzes helemaal niet met elkaar om gaan…

Sorry als ik nu hard overkom, dit is gewoon wat ik denk.

@ Sleipnir Nee, ik heb zijn MSN niet. Maarja het is niet ALLEEN schoolwerk, soms lachen we om een grapje ofzo.

@ ladyprincess Ik weet niet zeker of dit verliefdzijn is. Misschien vind ik hem gewoon leuk en mooi. Ik denk heus niet 24/7 aan hem, maar misschien moet dat nog komen.

Wat je zelf zegt hij is lief aardig
school moet niet onderlijde
maar heeft keerzijde denk dat hij je gebruikt voor het huiswerk.

Hij gebruikt je gewoon voor je huiswerk…

Jep, dit.

@ Writingsoul Misschien heb je wel gelijk. Ik dacht eerst dat hij me leuk vond enz. dat hij naast me kwam zitten. Soms zei hij ook ‘vriendinnetje’ tegen mij als grap. We komen niet verder dan dit denk ik, maar toch bedankt :slightly_smiling_face:

denk ik ook. het klinkt heel lullig maar volgens mij is het wel zo… sorry!

Als je verliefd bent hoef je daar niet over te twijfelen, dat voel je gewoon.
Hij gebruikt je.

Als je verliefd bent, dan twijfel je echt niet.
Dan voel je dat, van het puntje in je teen, tot aan het puntje van je hoofd.
No doubt.

Maar ik vrees ook dat hij je ‘leuk’ vind, puur om het huiswerk van je over te schrijven.

Laat niet zo met je sollen, en bewaak je grenzen.
Je bent geen marionettepoppetje.

Het klinkt alsof hij alleen maar aardig tegen je doet om je huiswerk etc over te schrijven… sorry meis.

Laat hem eens een tijdje niet je huiswerk overschrijven, en af kijken tijdens toetsen. Misschien kom je er dan achter of hij ook op jou is. Nu ziet het er nml naar uit dat hij je gebruikt voor schoolwerk idd.