ben ik verliefd?

Hey meiden,
Ik ben afgelopen zomervakantie op kamp geweest en daar heb ik een jongen leren kennen. We vonden elkaar heel aardig en we zijn gaan appen en later ook bellen. We werden best heel close, en we noemden elkaar ‘beste vriend(in)’ enzo. Ik hou harstikke veel van hem en kzou mn hele leven bij m willen blijven. Gisteren gingen we dus afspreken en dat was heel gezellig. Hij sloeg de hele tijd zn arm om mij heen en dat voelde wel heel goed. Alleen hij zei toen dat hij me leuk vind, al sinds kamp. Ik denk dat ik hem ook wel leuk vind en dat heb ik ook tegen m gezegd. Maar hoe weet je of je van iemand houdt op de bestfriend manier of boyfriend manier? Een vriendin van mij zei ‘als je m wilt zoenen’ maar ik weet echt niet of ik dat wil want kheb nog nooit met iemand gezoend, dus kweet t niet zo goed. Sinds gisteren zitten mn gevoelens, gedachten en emoties echt in een achtbaan ofzo. Ik vind dit echt supereng want dr heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd dat hij me leuk vind en kben ook nog nooit echt verliefd geweest. Meiden wat verstaan jullie onder echte liefde? Ervaringsdeskundigen onder jullie? Plz reageer want kword n beetje gek van t piekeren.

Of je verliefd bent is iets wat je voelt, niet naar wat er gebeurd is. met een lap tekst kunnen we geen 100% garantie geven
maar dat is mijn mening :slightly_smiling_face:

Voel je kriebels als je aan hem denkt?
Wij kunnen inderdaad niet zeggen of je verliefd bent, zoiets voel je

^inderdaad,

vind je HEM leuk? of vind je de AANDACHT leuk?

Dit.

Als je verliefd bent denk je vaak aan die persoon en wil je vaak bij hem zijn. En als je hem ziet voel je kriebels in je buik en gedraag je je nerveus of anders.

Nee, je bent niet verliefd. Als je jezelf moet afvragen of je verliefd bent dan ben je dat sowieso niet.

thanks voor de hulp meiden! ik word nu gek van mezelf en van het nadenken. ik vind het zelfs niet eens meer leuk als hij appt… en kheb geen idee waarom. over een week gaan we weer afspreken maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin meer in. ksnap mezelf echt niet meer. what to do? hebben jullie tips?

^Afzeggen. Blijkbaar vond je met name de aandacht spannend en nu hij nog wil afspreken niet meer. Beetje lullig hem aan het lijntje te houden, ik zou zeggen dat je het bij nader inzien toch wil afzeggen.