Ben ik verliefd?

Volgend jaar komt er een nieuwe jongen bij mij in de klas, dus ik heb hem toegevoegd op msn zodat ik hem al wat beter kon leren kennen. Het klikt heel goed en hij is ook heeel lief. Hij is nu op vakantie en ik mis hem heel erg, telkens als ik op msn ben hoop ik dat hij ook online is… Ook als ik aan hem denk krijg ik een raar gevoel in m’n buik, máár, ik heb hem nog nooit goed in het echt gezien :l Ben ik verliefd?

wow. hoezo ik lijk een wannabe:$

hahaha ja het lijkt wel zo :’) Maar ik zou hem ook is een keertje goed bekijken, en dan gewoon kijken of het klikt, leuke dingen met hem afspreken, dan loopt alles vanzelf. :stuck_out_tongue:

Dat laatste valt wel mee hoor ;p
Ik weet niet, misschien zie je hem meer als een vriend dan een vriendje?
Ik denk dat je beter even af kunt wachten tot volgend jaar, en dat je dan beter kunt kijken of je echt verliefd bent op hem.

haha dankje
ja hij vroeg telkens of ik naar 'm toe kom, maar dat durf ik echt niet :blush:

Maar dan kom je het ook niet te weten he ;p

Oh dat was ik vergeten te zeggen:$, als ik terug ben van vakantie ga ik met een vriendin naar hem toe ghehe.

Het lijkt wel zo ;]

ik zou eigenlijk niet met je vriendin naar hem toe gaan =p straks vind hij haar leuker
maarjaa je kan toch ook best in je eentje gaan zo eng is dat toch neit??

of je verliefd bent kan ik niet echt zeggen maar ik herken mezelf wel in je, ook ik heb een tijd geleden een jongen toegevoegd die ik vaag kende van school { ik vind hem echt super-hot } en nu hij op vakantie is voel ik precies hetzelfd, wij praten ook meer op msn & daar is het uiteraard heel gezellig. zelf moet ik nogsteeds bij hem langs gaan - maar eigenlijk durf ik dat ook niet :blush:

dus, ik herken mezelf zeker wel in jou. ik zou eerst uit gaan vinden of dezelfde klik er ook is wanneer je hem in het echt ziet en er dan zeker voor gaan!

nou dan moet je em maar es zien he, gezellig toch xD

Ja kan goed zijn dat je verliefd bent. Het goede punt is; je bent niet verliefd op zn uiterlijk =].

Ach nog paar weken en dan zie je hem 5 keer per week.

ghihi, het feit dat je hem mist zegt al genoeg, maar echt verliefd zou ik het nog niet noemen… eerder vlinders ofzo ;p
maar in verband met je vriendin… als ik jou was zou ik ook alleen gaan, het kan zijn dat je samen met haar wat gaat giechelen of vreemd begint te doen, en dat komt echt niet goed over bij een jongen! enja, wie weet ziet ie haar opeens zitten ;o ga maar lekker alleen, kan je ook echt jezelf zijn volgens mij… let it flooow :grinning:

Haha bedankt allemaal!
Ik heb een probleem, hij is nu dus op vakantie en we zijn telkens aan het sms’en maar hij stuurd ook soms loveyou enzo, dus ik weet niet wat ikt terug moet sturen:$ ik wil liever gewoon wachten totdat ik een keer wat met hem heb afgesproken, want misschien valt die dan wel heel erg tegen?

stuur je gewoon een ‘x’ je terug, wie gaater nu al ly zeggen? :stuck_out_tongue:

ja dat doe ik ook :wink: