ben ik verliefd?

heey meiden,
Er zit een jongen in mijn klas en ik denk dat ik hem wel leuk vind, maar ik weet het niet zeker. Ik denk wel elke dag aan hem. Het is net 2 weken uit met mijn vriendje. Ik heb al een keer eerder gedacht dat ik hem leuk vond dat was in het begin van de 2e en nu zit ik in de 3e, maar toen werd ik heel erg verliefd op een andere jongen ( daar ben ik en jaar verliefd op geweest). Nu vind ik hem dus weer leuk denk ik. Zijn lach is zo schattig en leuk. Als hij lacht heeft hij van die puppy ogen. Maar ik weet niet of ik hem echt leuk vind of dat ik gewoon onbewust alleen op heb ben omdat ik een vriendje wil ofzo. niet dat ik perse een vriendje wil ofzo. Maar misschien onbewust. Ik zit hier nu denk ik 5 dagen mee. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met tips ofzo? xx

Je zou er achter kunnen komen door eens met hem te gaan praten ofzo?

Mis je niet het gevoel van geliefd worden en aandacht? Als je denkt verliefd te zijn dan kan je er of iets mee doen of lekker laten varen.

Ik weet het niet, dat is dus waar ik over twijfel :slightly_smiling_face: Ik ga proberen meer met hem om te gaan en zo kijken wat ik voor hem voel

Klinkt nu alsof je hem niet echt kent, maar gewoon een crushje hebt. Ik zou hem wat beter leren kennen, dan kom je er vanzelf achter of je het voor de aandacht en een vriendje hebben doet, of dat je hem echt leuk vind.