Ben ik verliefd

Ik heb een collega en het is een leuke jongen. Paar keer met hem samen moeten werken en dan krijg je natuurlijk andere collega’s die even lekker gaan stoken. Hij vind mij super leuk, n is al bij mij op visite geweest en het is een leuke jongen. Het enige minpuntje is dat hij heel erg verlegen is. Dat kan natuurlijk nog veranderen maar verder is er niks mis mee. Kan ik verliefd op hem worden als hij zo verlegen is en ik best een grote mond kan hebben als het moet? Ik heb op app hele leuke gesprekken met hem en kan best met hem lachen

Haha nee dat weet ik. Zo was het ook niet de bedoeling om te vragen haha meer of het een belemmering was om verliefd op hem te worden als hij zo verlegen is en ik best op zun tijd een grote mond kan hebben

Bij mensen die verlegen zijn verdwijnt die verlegenheid meestal wel met de tijd, omdat ze dan meer en meer gaan geloven dat je ze echt leuk vindt en daardoor krijgen ze meer zelfvertrouwen :wink:! Hij kan nu ook alleen al verlegen zijn omdat hij gewoon onzeker is of jij hem ook leuk vindt.!! Ik zou het niet als belemmering zien, gewoon je hart volgen :wink:!

Dankje wel! ik heb net met hem gepraat en hij zegt dat het inderdaad komt omdat hij mij leuk vind en als hij mij dan ziet dat dat dan duidelijk word zeg maar. Ik hoop dat dat met de tijd verdwijnt en we een leuk stel kunnen worden

Vast wel!! Ik heb er alle vertrouwen in :wink:! Hij vindt je iig leuk :grinning: Heel veel succes en voor plezier gewenst!

Wat lief! Dank je wel!! :hugs:

Natuurlijk kun je verliefd op hem worden! Tegenpolen trekken elkaar aan! (het is waar want gebeurd mij de hele tijd) En als je in watsapp leuke gesprekken hebt dan weet je wel hoe hij is. Ga eens naar een plek met hem waar híj zich helemaal op z’n gemak voelt ( denk aan bij hem thuis of een plek waar hij graag komt) en neem het voortouw en begin een gesprek zoals je dat op watsapp zou doen. ( Praat natuurlijk niet te veel anders voelt hij zich misschien geïntimideerd) ik hoop echt dat jullie samen komen xx veel geluk!

Even in jou hoofd kijken… neeeee dat kan nooit :flushed:

Hè doe maar weer flauw :cowboy_hat_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Als je hem een leuke jongen vindt, kan dat altijd nog komen.

Het is echt een super leuke jong, wel een andere look dan wat ik in mijn hoofd had als vriendje maar dat is niet heel erg alleen even wennen. En hij is lief en zorgzaam alleen te verlegen maar misschien kan ik hem daarmee helpen door zelf eens een knuffel te geven ofzo?