Ben ik verliefd?

Er is dus een jongen, ik ken hem niet heel goed. En ik heb nooit iemand écht leuk gevonden, maar ik voel me gewoon erg tot hem aangetrokken. Hij is niet heel knap maar ziet er wel leuk uit. Ik ben heel graag bij hem in de buurt, ik probeer ook zo vaak mogelijk bij hem te zijn. Als ik hem niet zie baal ik. Ik kan altijd erg om hem lachen.
Zal ik er iets mee doen?

Ik denk dat je het zelf wel echt weet als je verliefd bent. Maar of course, niet iedereen wordt verliefd op het eerste zicht.

Als je je tot hem aangetrokken voelt kun je er inderdaad iets mee doen. Wie weet kun je heel fijn met hem praten en word je dan verliefd op hem. :slightly_smiling_face:

Ja!

Als je het al moet vragen, betekent dat dus dat je niet verliefd bent. Dat weet je.

Bedankt voor jullie reacties!

ik weet niet hoe oud je bent? Maar ik heb wel meerdere keren gehad dat ik me aangetrokken voelde en toen ontstonden er ook hele leuke en mindere relaties. Maar bij mijn huidige vriend was dat anders dan alleen maar aantrekkingskracht. Toen wist ik het gewoon. En dan vraag je jezelf niet meer af of je verlieft bent. dan weet je dat je verlieft bent als je het jezelf vraagt.

Ik ben nu 16
Maar ik ken de jongen niet echt heel persoonlijk, dus misschien moet ik hem beter leren kennen?
bedankt voor je reactie (:

Als je nog nooit verliefd bent geweest dan ‘weet’ je dat toch niet zomaar? :’)

@TS: aan de hand van wat jij zegt denk ik dat het in ieder geval de moeite waard is om eens met hem uit te gaan. Dan kun je daarna altijd verder zien toch?

up

Ik zou contact met hem houden, proberen af te spreken etc. want het lijkt erop dat je interesse in hem hebt. Dit is niet perse verliefdheid, maar kan er wel toe leiden als je hem beter leert kennen.

Toen ik voor de eerste keer verliefd was, wist ik dat echt wel hoor. Kon aan niemand anders meer denken, vlinders in de buik, trillende knietjes haha. Maar misschien is dat voor iedereen anders.

Dit ja :"D
Rood worden- ik was heel zenuwachtig bij hem in de buurt etc.

ZOo herkenbaar!

Ik denk dat als je het zelf niet zeker weet, je ( nog ) niet echt verliefd bent.

Ik snap je wel, maar als je dus zo zegt dat je zenuwachtig wordt bij hem in de buurt. niet weet wat je moet zeggen en die verschijnselen kan het goed zijn dat je verliefd bent. Maar als je het hem zou vertellen… en hij zegt dat hij jou ook ziet zitten wat dan? Is hij die jongen met wie je door de gangen wilt lopen hand in hand. de Jongen met wie een relatie niet zomaar uitgaat. een jongen waarvan je zeker weet dat hij er 100 % voor je is enzo

en als hij zegt dat hij jou niet leuk vind. wordt het dan awkward enzo?

Zoiets moet je zelf aanvoelen denk ik…

wacht af, maak je niet druk! Het kan altijd meer worden. En als je écht verliefd bent, merk je dat aan alles! haha ik spreek uit ervaring. :wink: