Ben ik verliefd of niet ?

-

Als je het je afvraagt ben je niet verliefd.

Kan best… dankje !

Mee eens. Echte liefde is waar je blindeloos voor kiest en waar je voor wilt vechten. Als je al meteen twijfelt ben je niet verliefd en je houdt dan alleen maar jezelf en die jongen voor de gek.

-

agh, misschien word je nog wel verliefd op m =]

jaa, dat kan natuurlijk ook :wink:
sorry dat ik altijd terug reageer maar ik ben jullie echt dankbaar dat jullie hier op antwoorden :wink:
dankje ! x

Hmm dus wij moeten weten of je verliefd bent door dit verhaal te lezen?
Srry meis maar je voelt wanneer je verliefd ben! Dat kunnen we niet voor jou bepalen :wink:

xxx

Ja, idd… hoe moeten wij weten of je verliefd op 'm bent of niet? Dat zijn toch echt wel jouw gevoelens. :slightly_smiling_face:

Verliefd zijn voel je zelf het best, maar ik denk dat jij gewoon een schuld gevoel hebt omdat je veel om hem geeft als gewone vriend. En niet als meer dan dat.

Moeten WIJ bepalen of JIJ verliefd bent? Wij kunnen toch zeker niet in jouw hersenen kijken?

Ik denk inderdaad dat als je echt verliefd bent je dat wel zou weten. Dan voel je dat meteen als je hem ziet haha!

Sommige mensen zijn in staat om binnen een paardagen van iemand te houden, bij anderen duurt het langer. Twijfelen aan gevoelens gebeurt àltijd maar je weet van jezelf wel dat het mss een tijdje gaat duren. Wat ik zou doen, is hem vertellen dat je echt die vlindertjes wil en stel voor om te daten! Want dit is echt overhaasten en zo bouw je geen goede relatie op!

Hangt ook van de persoon af waar je iets mee hebt denk ik. Bij mijn exen duurde het heel erg lang voordat ik echt van ze ging houden. Eigenlijk heb ik nooit echt van ze gehouden…
En nu heb ik een vriend waar ik meteen zo verliefd op werd en echt zo erg van ging houden. Nu weet ik gewoon dat ik daarvoor nooit echt verliefd ben geweest!

misschien komt het nog?
maar ik denk het niet.
idd, als je het je afvraagt en teveel over twijfelt is het meestal niet zo.