Ben ik verliefd of gehersenspoeld?

Ik ben al héél lang niet meer verliefd geweest. En ik blijf maar steeds zeuren over dat ik het gevoel mis en zo graag verliefd wil worden.
Ik zat laatst in de klas en een jongen uit mijn klas waar ik letterlijk niets voor voelde en neutrale gevoelens voor had veranderde voor mijn ogen opeens in mijn droomprins.
Ik keek hem aan (omdat hij een pen van mij wou) en zijn ogen glinsterden , zijn lach was magisch en zijn stem was zo melodieus en zo mooi.
Ik vind het super leuk om naar hem te kijken en voel me geweldig als hij tegen mij praat maar echt vlinders in min buik voel ik nog niet. Toch wordt het elke dag een stukje meer…denk ik.
Ben ik nu verliefd geworden omdat ik er zo naar verlangde en echt mezelf heb gehersenspoeld en gedwongen heb of is dit gewoon verliefd zijn , toevallig.

Ik vind het lastig… Denk eigenlijk niet dat wij dat voor je kunnen bepalen.

Ik denk dat je hem gewoon leuk vindt, dat is bij mij meestal ook nog zonder vlinders in mijn buik. Maar zoals fatality zegt wij kunnen dat niet voor jou bepalen.

Uhm nou, ik heb ook een keer gehad dat ik verliefd was terwijl ik hem al kende, maar dat kwam meer omdat ik hem goed leerde kennen. Dus heb geen ervaring met wat jij nu hebt. Maar ik zou hem gewoon beter proberen te leren kennen en dan kijken of de gevoelens weer weg gaan of nog blijven. Ik denk dat als je ‘gehersenspoeld’ bent, de gevoelens langzaam weg gaan.

Het feit dat je nu al aan hem denkt geeft toch wel aan dat je hem erg leuk vind. Als je hem morgen ziet en je begint te glimlachen van binnen, dan ben je verliefd.

sowieso gehersenspoeld

Illuminati je weet zelf

On topic, wat is het verschil tussen verliefd zijn en geloven dat je verliefd bent? Niks. Dus ga ervoor oid.

Haha, dat heb ik ook een keertje gehad! Wel in de 3e klas. Ik zat al best lang bij een bepaalde jongen in de klas en opeens, BOEM, ik was verliefd op hem. Volgensmij had het er bij mij ook mee te maken dat hij wat aan mij vroeg oid.
Maar denk er niet teveel over na of je wel of niet verliefd bent, je hoeft het toch niet te labelen? Als je wat voelt dan voel je wat.