Ben ik verliefd? En vind hij me wel echt leuk?

Wat we altijd melden: deze account wordt beheerd door meerdere meisjes. Het is dus niet één persoon met een hectisch liefdesleven.

Mijn verhaal: Ik heb een vriendschap met een jongen. Een tijd geleden vond ik hem een beetje leuk en hij maakte daar gebruik van. Bij zijn vrienden schepte hij op dat hij mij in de maling nam. Toen ik er achter kwam, negeerde ik hem en stond ik er boven. Ik vond hem toch niet zo leuk en boos worden ging ik al helemaal niet. Dat geeft zulke jongens juist een kick dat het gelukt is om je pijn te doen. Toen konden we elkaar totaal niet. Toch leerde hij me kennen doordat we bij elkaar op school zitten en veel dezelfde kennissen en vrienden hebben door de gemeenschap op school. Dit was voor het eerst dat ik één vak met hem op school had sinds ik daar naar school ga. Veel mensen omschrijven mij als een heel erg lief meisje en doen erg aardig tegen mij. Ik word erg lief gevonden. Maanden later na hem genegeerd te hebben, bouwde hij het langzaam op met ineens aardig en behulpzaam tegen mij te doen. Hij bood ook zijn excuses aan over hoe hij eerst deed. Ook hij zei: ik vind je echt een heel lief meisje. Ik bedankte hem expres verliefdloos en gevoelens had ik ook niet. Hoe aardig hij ook deed, ik deed flirtloos aardig terug om te laten zien dat hij me geen 2x in de maling kan nemen en ik hield afstand. Hij raakte me steeds meer aan. Hij gaf me elke dag aandacht. Ik reageerde niet flirterig of verliefd. Hij hielp me heel vaak uit de brand en hij had daar geen profijt enkel profijt bij.
Nu zijn we vrienden. Hij behandelt me heel goed en is zelfs boos geworden op een jongen die mij voor schut probeerde te zetten. Hij zegt heel vaak: ik vind je zo lief. Hij knuffelt me vaak in een lege ruimte. Hij raakte me heel veel aan.
Ik weet zeker dat hij om me geeft. En niet zo een beetje ook. Dat voel ik. Maar wat betekent dit aanraakgedrag? Soms aait hij wel eens een vriendin van me waar ik bij ben. Zou dat zijn om mij jaloers te maken of issie gewoon aanrakerig? Hij wil altijd naast mij zitten, of in mijn buurt zijn. Heel vaak.

Ik weet het echt niet hoor… Ik vind hem wel leuk, maar ik ben niet hopeloos verliefd en ik word niet jaloers als hij met andere meiden praat ofzo. Ik geef absoluut om hem. Maar superverliefd, dat ook weer niet. Wat betekent zijn gedrag?

edit:fout

vraag het aan hem?

Zien wij eruit als een glazen bol?

Dat hij zoveel moeite doet… ja hij geeft zeker om je. Maar misschien had 'ie gewoon spijt. Ik weet niet, ik zou het 'm gewoon vragen.

Tja mensen veranderen?

Misschien deed hij gewoon eerst zo omdat hij je niet echt kende en nu omdat hij weet hoe je bent en je heeft leren kennen dat hij je nu gewoon echt leuk vindt. Hij kende je eerst gewoon niet goed genoeg om te kunnen oordelen ofzo. Veel succes!