ben ik verkracht?

Ik denk niet dat Foreveralone probeert te zeggen dat je niet mag zeggen wat je wel en niet wilt. Maar meer dat je dubbel bezig bent. Aan de ene kant zeg je dat je het niet wilt, maar aan de andere kant zoek je seks met hem ook op. Dat is dubbel. En misschien ook voor hem onduidelijk, want in het begin gaf je aan wel seks te willen en nieuwsgierig te zijn naar dominantie.

Geef aan wat je harde grenzen zijn. En zeg dat ook duidelijk tegen hem VOOR dat je seks hebt. Zeg gewoon, ik wil niet pijpen, niet deep-throaten, niet anaal. En als ie het daar niet mee eens is dan moet je ook geen seks hebben, kom op voor jezelf! :slight_smile:

Je hoeft jezelf niet te verdedigen tegenover ons toch? Als jij vindt dat je verkracht bent, dat vind je dat. Ik neem aan dat je die beslissing zelf moet maken, wij kunnen dat niet voor je doen.

Sterkte iig!

K zeg niet dat ik verkracht ben? En ik heb gezegd dat ik t niet wilde hoe duidelijk wil je het hebben dan/ kan iemand mijn post verwijderen? zoals ik al zei heb ik enorm veel meegemaakt en wist ik niet goed of t fout was wat er is gebeurd…

Wat snappen jullie nou eigenlijk niet? voor de derde keer, ik heb voor de seks aangegeven dat ik sowieso niet wilde pijpen door mijn verleden, en dat ik geen anaal wilde! Ik heb het toch gezegd?

Het is fout van hem dat hij door ging met iets wat jij niet wil ja. Maar ik vind het gewoon achterlijk dat je wel steeds weer naar hem terug gaat

Als jij dat aangegeven hebt en hij deed het toch, dan is het gewoon een zak van een vent. En dat is inderdaad aanranding. Laat hem dan ook met rust, als hij doorgaat met iets dat jij niet wilt is het niet een goede man. En daar moet je ook niet mee in contact blijven, want dat geeft hem ook een ander beeld. Ik denk dat het belangrijk is dat je voor jezelf besluit wat je wilt, van hem en van jezelf. En ook vooral wat je niet wilt. En als hij dat niet accepteert dan moet je zeggen dat je er mee stopt.

Ik snap dat het achterlijk is! Ik zeg toch niet voor niets dat ik in therapie zit? Dat iets moeilijk te snappen is kan ik ook niets aandoen he? Denk je dat ik dit fijn vind dat ik zo ben? Is nogal lastig als je gevoel hebt dat hij in ze recht staat… Je zo veel misbruikt bent in je leven dat het natuurlijk voelt. En het is toch mijn buurman!

Maar goed ben achterlijk bezig geweest ja… Maar nogmaals ik volg niet voor niets therapie… voor jezelf kunnen opkomen is helaas niet voor iedereen haalbaar. In ieder geval bedankt voor de reacties!

Waarom ga je overal zo fel tegenin joh? Je topic heet ‘ben ik verkracht?’ en vervolgens zeg je ‘K zeg niet dat ik verkracht ben?’. Wat is dan precies het doel van je topic?

Nogmaals, ik ben duidelijk geweest. K zei dat ik dat niet wilde had ik een bord moeten ophangen ofzo?

Nee, je had hem moeten slaan, weg moeten gaan en weg moeten blijven.

Misschien een beetje oftopic, maar als een 27-jarige, alleenwonende vrouw hier (op een meisjesforum) zulke dingen komt vragen, is de vraag niet of hij je verkracht heeft.

De vraag is: ben jij wel klaar voor seks, ben je klaar om alleen te wonen en zou je niet beter maatschappelijk en of psychologisch begeleid worden? Daar zit geen schande in en kan enkel een persoonlijke verrijking zijn, denk ik.

Weg uit me eigen huis waar mijn honden zitten? En hoe dan? K kon niet eens bewegen hij hield me vast…

Nogmaals kan dit topic gesloten worden? heb al aangegeven dat ik flink wat problemen heb… op deze manier afgezeken worden is niet nodig. Heb verder genoeg goeie seks ervaringen ook…

En misschien moet je leren lezen, ik volg therapie.

Volgens mij begrijp ik je verkeerd maar bedoel je nou dat 27-jarige alleenwonende vrouwen niet verkracht kunnen worden?

Berichtje sturen naar de moderator, dan wordt je topic gesloten :slightly_smiling_face:

Ik snap dat het zo kan overkomen en bedoel ik natuurlijk helemaal niet! Ik ben zelfs van mening dat, hoewel het verwarrend zou kunnen zijn, er sprake is van ongewilde seksuele betrekking en dus verkrachting/aanranding.

Maar ik bedoel dat ik mij ernstige vragen stel bij iemands psychologische stabiliteit, maturiteit en maatschappelijke weerbaarheid wanneer ik de TS haar verhaal lees in combinatie met de plaats waar ze deze vraag stelt.

Oh zo :slightly_smiling_face:

Dus omdat ik psychische problemen heb en toch nee heb gezegd is het alsnog me eigen schuld? wat wil je nou eigenlijk zeggen?