ben ik verkracht?

Hallo,

Ik heb laatst bij mijn buurman aangebeld en met hem gechilld, vond hem al een tijdje boeiend dus dacht waarom niet. ben trouwens 27 en hij 31.

Hij is toen blijven slapen en we hebben seks gehad. K had gedronken (verjaardag gehad) dus vroeg hem of hij beetje dominant was… nieuwsgierig naar want weinig ervaring mee. Heb ook een misbruik verleden en kan heel slecht nee zeggen. Moest hem deep throaten… wat k nooit heb gedaan en k wilde dat niet… Hij duwde hem echt heel diep me keel in stikte bijna dus wilde wegkruipen en me hoofd wegtrekken maar hij trok me terug en trok keihard aan me haren.
Heb ook nooit anale seks gehad en gezegd dat k niet wilde… Net als pijpen want daar heb k trauma mee. Nou hij is heel gespierd en wilde wel anaal… maar k niet en heb echt gevochten als een gek, maar kon niet weg volgens mij maakte k ook achterlijke geluiden en schaamde me dood omdat t ook nog me buurman is. Op een gegeven moment viel k half flauw en begon k enorm te hyperventileren… Toen is hij eruit gegaan… Hij zei dat k echt nee had moeten zeggen maar K heb gezegd k wil niet en geprobeerd hem weg te duwen… maar hij zei blijf liggen want gaat je alleen maar meer pijn doen…
Erna voelde k me echt heel gênant en draaide k me weg van hem…Moest in zijn armen komen liggen en dat voelde ook zo vreemd. Zei niet bang zijn k zorg voor je…

K heb gewoon weer met hem afgesproken omdat hij ook zei jij wilde dat k dominant was… maar nu probeerde hij weer anaal… Dus k vechten en proberen weg te komen… Dus toen zei die wat is er doet het te veel pijn? ja… Dus toen stopte hij.

Maar k heb best wat problemen op sexueel gebied en eigenlijk voel k me verplicht te doen wat hij wilt… maar denk niet dat dit goed is.

Hij wil bv ook heel lang seks hebben, ja lekker maar het kan ook pijn gaan doen als iemand lang diep blijft stoten, als k hem dan wegduw of me terug trek… zegt hij blijf op me pik zitten of beweeg je niet, blijf liggen. Wat moet k nou denken? moeilijke is dat k hem al maanden interessant vind en hij verder lief is en was ook verder heel lief. voel me zo stom nu :s

Als jij niet wilde, dan wilde je niet. Dat is sowieso fout. Als jij hem wegduwt, moet dat ook genoeg zijn.

Als jij niet wilde en dat ook duidelijk hebt gemaakt, en hij gaat toch door, dan is dat verkrachting ja. Als ik jou was zou ik niet meer met deze man omgaan, hij klinkt niet als een vriendelijke gozer ofzo

Als dit echt is, is dit super fout. Ik zou aangifte doen. Want hij is veel te ver gegaan.

Ja dit is echt, k heb best een naar verleden met seks en heb heel veel problemen met wat goed is en wat niet… ergens weet K dat dit echt niet oké is, maar een ander deel in me zegt dat t zo hoort, dat k niks te zeggen heb… maar had dit niet verwacht eigenlijk!

Lieverd, hij maakt misbruik van je. Is hij op de hoogte van je verleden?

Nou niet in geuren en kleuren… wel dat k ben misbruikt, hij zei na dat anaal nog meisje wat heb jij allemaal meegemaakt… maar waarom doet ie t dan nog keer als hij doorheeft dat k veel heb meegemaakt? snap je ook dat g voor mij lastige situatie is… Omdat t voelt alsof ik t zelf heb uitgelokt, zijn moeder woont zeg maar bij mij en hij is daar heel vaak… En dan denk k ook hij zal zoiets toch niet expres doen waar ze moeder eigenlijk zo dichtbij zit… maar dat is misschien ook domme gedachte… Vind t zo klote dat k mezelf eigenlijk laat misbruiken

Hij maakt echt misbruik van je. Met een naar verleden zou je moeten wachten op iemand die dat begrijpt en jou de tijd gunt en rekening met je houd. Niet iemand die je dwingt tot dit soort vreemde dingen. Je moet zelf bepalen of je aangifte doet of niet, maar ik zou in ieder geval bij hem uit de buurt blijven, en als hij vervelend gaat doen, moet je zeker aangifte doen!

Ik snap alleen niet waarom je er de tweede keer weer heen bent gegaan na die eerste ervaring. Ik zou er iig nu bij wegblijven.

zoals k al zei heb k veel nare ervaringen gehad, waardoor k mezelf niet in positie zie nee te zeggen, ben heel kwetsbaar. Als Hij zegt ik deed het niet expres geloof ik zoiets… Ik zit ook in therapie omdat k door alle ervaringen letterlijk onderdanig ben geworden. Is ook achterlijk snap k wel.Hij weet niet dat het zo erg is.

Probeer bij hem weg te blijven. Hij vindt het net iets te leuk en jij bent niet in staat om duidelijk genoeg nee te zeggen.

Heb gezegd dat k dat anale echt niet leuk vind en dat ie dan niet hoeft te komen als ie zo doet… Maar hij negeert t gewoon. En straks kom ik hem natuurlijk tegen lekker awkward.

Lastig vind ik het. Jij wou in eerste instantie wel seks als ik het zo lees, en vroeg of hij wat dominant was. Daardoor kan hij jouw terugkrabbelen beschouwen als ‘‘deel van het spel’’. Dat jij je verplicht voelt om het te doen, ligt niet aan hem. Maar als jij duidelijk nee hebt gezegd, en dan ook echt duidelijk en niet als in het meedoen van het dominantie spel, dan is het wel verkrachting. Maar als jij eerst wel wou en halverwege terugkrabbelt, is het in eerste instantie geen verkrachting. Pas als hij doorgaat nadat jij duidelijk nee hebt gezegd, is dat het wel.

En typ alsjeblieft als een 27 jarige, dit leest kut.

Persoonlijk vind ik dit geen verkrachting. je zit het zelf ook uit te lokken door zo tegen hem te praten en steeds naar hem terug te gaan. Je bent niet duidelijk met wat je wil. Geen anaal/oraal maar wel andere dingen? ik ben totaal niet voor victim blaming maar sorry als je daarna gewoon weer terug gaan met de intentie om seks te hebben dan ben je gewoon dom bezig. dat jij geen nee oid kan zeggen is jouw eigen probleem.

Vind ik ook. Als je toch graag seks met hem wilt en wil dat hij dominant is spreek dan een code woord af wat je kan zeggen als je het niet meer fijn vind.

Ja k zei ook al dat t mijn eigen schuld was, mag ik me er klote over voelen? En ik heb meteen aangegeven dat ik geen anaal wilde al voordat ie t deed.

En typ als een 27 jarige? Zit op mijn mobiel, gaat niet zo handig.

En ik snap dat het mijn probleem is dat ik geen nee kan zeggen maar heb al vrij snel aangegeven dat ik geen anaal wilde en niet wilde pijpen. (heb er een groot trauma mee) dus ik vind wel dat k zelf mag bepalen of ik dat wil of niet? en dat dominantie mij trekt betekend niet dat t zo moet gaan. Maar oké, eigen schuld dikke bult.

En voor de duidelijkheid: ik heb het over de ervaringen die ik rot vond! k krabbelde niet terug, heb vrijwel meteen aangegeven dat ik geen anaal wilde! En welke dingen heb ik precies gezegd om het uit te lokken dan? Nou Ja anyway zei al… eigen schuld dikke bult.

Wel een beetje vreemd dat iemand zegt dat k niet mag zeggen dat ik geen anaal wil, is toch mijn lichaam? En ik wil geen oraal omdat ik gedwongen ben als kind! En deepthroat gaat nog wel een stukje verder.

Ik zeg nergens dat je dat niet zelf mag bepalen? Dat is gewoon aan jou. Maar je ergens kut om voelen maakt het geen verkrachting.