Ben ik verkeerd bezig?

Lieve allemaal,

Ik scharrel de laatste tijd met een hele leuke jongen en het begint al best serieus te worden… Maar nu is er nog een andere jongen waar ik het goed mee kan vinden en we praten eigenlijk elke dag en we hebben nu ook afgesproken om morgen gewoon elkaar te zien en te praten. We hebben een soort rare band met elkaar, we kunnen goed praten en zijn ook tot elkaar aangetrokken maar we willen beide geen relatie met elkaar. We hebben wel gedatet maar ja toen kwamen we daar achter. Maar omdat het nu zo serieus word met die andere jongen ben ik dan niet verkeerd bezig? Ik ben verliefd op die jongen waar ik serieus mee date, maar we hebben nog geen relatie dus eigenlijk niet toch? Of praat ik het gewoon goed voor mezelf?

Liefs,

MsJoker

Nee, die jongen waar je gewoon een goede band mee hebt is gewoon een leuke vriend. Als jij verliefd bent op die andere jongen, dan kun je rustig met hem daten! Niks mis mee.

Die jongen waarmee je hebt gedatet is nu gewoon een goede vriend geworden, je hebt geen gevoelens voor hem. Je doet dus niks fout door hem morgen te zien als vriend en met die andere jongen te daten waar je wel gevoelens voor hebt :slightly_smiling_face:

Ik voel niks meer voor hem maar het zoenen en knuffelen met hem is best wel fijn en wij vinden dat allebei… dus ik ben bang dat als we samen zijn er toch meer gaat gebeuren en ik zou daar geen probleem mee hebben, om eerlijk te zijn.

Ahja, dat verandert de zaak wel :’) dat zei je er dus niet bij. Hij is dus een soort van friends with benefits?

Ja n soort van… Dat had ik er inderdaad wat duidelijker bij mogen zeggen. Sorry😓

Kun je vrienden zijn met die fwb of gaat dat niet lukken? Anders contact verbreken want het wordt wel serieus met die ene jongen. Dat zou ik gewoon tegen hem zeggen, denk niet dat die daar heel moeilijk over gaat doen.