Ben ik toch niet leuk genoeg?

Hallo hallo,

Na bijna een jaar single te zijn geweest op vakantie een leuke jongen ontmoet uit Nederland.
Na de vakantie weer afgesproken en ik was helemaal hotel de botel. Blij als een paard, dacht dat alles klopte…

Twee weken geleden hadden we een gesprek, omdat het toch behoorlijk stroef ging tussen ons. Toen kwam het zware woord eruit. Hij vond me wel leuk, maar was niet verliefd op me. Hij wist zelf ook niet goed wat hij er mee moest, maar vond het zonde om onze ‘relatie’ weg te gooien.

Ik helemaal verdrietig (ofcourse), drama etc etc. Jullie kennen het wel. Toch ervoor gekozen (tegen beter weten in misschien) om door te zetten.

Afgelopen weekend was ik weer bij hem, dikke mik. Hij zei nog dat hij er echt voor wilde gaan. Zelf het ik hou van je liet hij vallen. Nouja helemaal leuk dus.

Hij woont in Arnhem, ik in Utrecht. Wat opzich nogal een afstand is en we kunnen elkaar dus ook echt alleen maar in het Weekend zien. Ofnoujaa…
Meneer kan doordeweeks makkelijk naar mij toe komen, want hij moet dan alsnog even lang reizen naar zijn werk. (hij is van mening dat hij dan eerder op moet en dus komt hij niet)

Hij is überhaupt nog nooit bij mij geweest (lees we zijn nu 2 maanden aan het daten)
Nu was het de bedoeling dat hij dit weekend zou komen, maar meneer heeft vanavond ineens een verjaardag en gaat morgen met zijn vrienden stappen.

Kortom hij komt niet, en hij wilt ook niet dat ik naar hem toe kom. Anders had hij het wel gevraagd.
Mijn conclusie: hij wilt gewoon geen moeite doen.

Nu probeert hij er weer vanaf te komen met ‘Ja en dan maak ik volgende week tijd vrij en dan kom ik naar jou toe’

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.

Wat is jullie mening hierover?

Excuses voor het onsamenhangende verhaal.

Ik zou met hem praten. Vertellen dat je nog steeds niet het gevoel hebt dat hij volledig voor je gaat. Ik heb het gevoel dat hij je wel leuk vind, maar als hij echt verliefd op je zou zijn zou hij meer voor je over hebben, naar mijn mening…

Ik vind tbh dat je hem behoorlijk claimt voor iemand waarmee je ‘alleen maar’ aan het daten bent. (Tenminste, ik lees alleen dat en nergens dat jullie echt een relatie hebben?).
Het komt op mij over alsof je heel negatief over hem denkt (“meneer dit”, “meneer dat”), en verwacht dat hij alle moeite doet. Je kunt toch ook naar hem toe gaan? Gezien de afstand tussen jullie vind ik het helemaal niet zo raar dat hij nog niet bij jou geweest is in slechts twee maanden tijd…

Ja! dat vind ik ook.

En ik weet ook niet of ik zin in heb om daar voor te gaan vechten. Zoiets moet in het begin automatisch gaan.

Ik voel me dan ook heel erg gekwetst om het feit dat hij me dit weekend dus ook niet wil zien…

Ik snap best dat die jongen zo nu en dan lekker met zijn vrienden uit wil gaan en dat is ook helemaal niet erg. Maar hij doet niet eens moeite om me dan op een andere dag te zien.

Ik ben in al die tijd al ieder weekend naar hem toe gegaan…