Ben ik te zwaar

Hoi bijna alle meisjes uit mijn klas zeggen dat ik aan de flinke kant ben
Ik ben 13 jaar, 163 cm en weeg 43,8

Ik vind je niet te zwaar?
Volgens mij heb je gewoon een goed gewicht bij je lengte.
Als je het zeker wil weten kun je je BMI berekenen. Op internet zijn daar wel sites over te vinden.

Niet luisteren naar die meisjes. Zij hebben ook niet te maken met je gewicht. Volgende keer dat ze er wat van zeggen, moet je ze vertellen dat ze met hun eigen zaken moeten bemoeien.

Mocht je je toch zorgen maken, ga dan langs bij de huisarts, dat is de aangewezen persoon om je daar iets over te vertellen. Niet de meiden uit je klas, die weten er niets van.

Lol nee ik ben even lang als jij en 10 kilo zwaarder en ik heb een prima gezond BMI. Niet luisteren naar die onzin meid, je bent hartstikke licht.

Wat een onzin. Laat je niet beïnvloeden door die meiden hoor, je bent echt alles behalve te zwaar.
Ik ben zo’n 15 kilo zwaarder en 2 cm langer, dus dat zou beteken dat ik een olifant ben (ondanks dat ik een stuk ouder ben).

ik ben korter en ik ben zwaarder. Je bent waarschijnlijk dan te licht want ik mag volgens de BMI meter niet minder dan 45 kg wegen. Bereken voor de zekerheid je vetpercentage, want ik ben wel een stuk zwaarder maar heb een relatief laag vetpercentage (19%)

Je bent echt totaal niet te zwaar !! Ik heb op deze link:http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/heb-ik-een-gezond-gewicht/bmi-meter.aspx

je bmi uitgerekent: bij 44 kg staat er dat je gewicht goed bij je lichaam past
en bij 43 kg staat zelfs dat je TE LICHT bent voor je lichaam

dus nee dat je te zwaar bent slaat echt helemaal nergens op, je bent zelfs aan de te lichte kant

Hier kun je je BMI berekenen, als je je zorgen maakt. Je bent helemaal niet te dik. Die meiden kletsen uit hun nek, ze willen je gewoon onzeker maken.

Dit ja. Lijkt ook alsof er de laatste tijd meer van dit soort topics komen.

Ben ik het mee eens. Je hebt hopelijk genoeg antwoorden gekregen dat je nu weet dat je écht niet te zwaar bent.
Slotje.