Ben ik te (ver)lief(d)?

Hey allemaal

ik heb sinds 3 maanden een vriendje, ik ben daar hartstikke blij mee en ik ben ook echt gek op hem. Maar gisteren is er iets gebeurt, wat ik wel heel raar vond.
Hij maakt nogal vaak grapjes op msn die dan iets te lang doorgaan.
Dat hij me iets aanpraat en dat ik dat dan ga geloven terwijl het gewoon een grapje was. Maar als hij dan vertelt dat het een grapje was ben ik altijd blij en ben ik er zo overheen zegmaar :stuck_out_tongue:

Gisteren deed hij dat weer, maar ik vond dit gewoon te ver gaan.
Hij vertelde dat hij met een meisje had afgesproken die voor hem zou gaan strippen. En dat hij zich daar dan bij zou aftrekken :\ (zogenaamd omdat ik dat niet wil)
Ik geloofde er geen bal van eerst.
Maar hij bleef maar volhouden en zeggen dat hij het beter niet had kunnen vertellen. Toen werd ik echt superpissig op hem natuurlijk, zei dat ik dat niet normaal vond etc.
Pas toen ik helemaal overstuur was zei hij dat het eigenlijk als grapje bedoelt was. We hebben toen echt een lange discussie gehad, maar hij snapte eigenlijk niet waarom ik zo boos was (het was toch niet echt waar). Nu vroeg ik me af: vinden jullie dat ik te lief ben, dat we nu weer gewoon praten?
Hij gaf me het gevoel dat ik me niet zo moest aanstellen en dat hij twijfelde of ik nog wel van hem hield enzo :\ kben echt in de war nou

super sorry voor het lange verhaal

't is niet echt een ‘lang’ verhaal hoor ( ;
Ik vind je trouwens wel iets te lief, Zulke grapjes kunnen niet. Wie kan d’r om lachen ?

^ alsnog bedankt voor het lezen. Ja ik vond het ook echt totaal niet grappig. Hij zei later dat hij gefrustreerd was omdat ik niet alles wil wat hij wil . Maarja dat is weer n heel ander verhaal :stuck_out_tongue:

Ja jij bent te lief. Dat is écht niet grappig. Wat voor humor is dat nou?

Ja inderdaad! Ik vind dat echt een beetje raar… Mijn vriend maakt erg vaak grapjes,
grapjes die soms ook gewoon niet grappig zijn, en dan zeg ik er wat van hoor. Dat zou ik in jouw instantie ook doen, wat een rare grap? Kijk dat je voor de grap eens zegt: ja iemand wil voor me strippen, of weet ik 't, OKE, maar dan zolang doorgaan en het zelfs over aftrekken gaan hebben en jou overtuigen?.. not funny!

^Ja ik heb toen ook echt duidelijk gemaakt dat hij daar mee op moet houden want ik heb ook gevoelens :’) Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen. Gister hebben we het na die discussie er niet meer over gehad maar ik zit er nog steeds mee.

Misschien kun je elkaar dan beter niet meer via msn spreken. Dat scheelt een hoop misverstanden denk ik …

oke, moeilijk ja. als je er zo meezit (wat ik erg goed snap) zou ik hem heel erg duidelijk maken dat 't jou wat deed en je er erg meezit, praat erover, helpt altijd wel. & misschien kun je vragen aan hem hoe die erbij kwam en waarom hij 't zei. Misschien snap je 'm dan beter? hmm… blijft vaag haha

inderdaad! msn is kak, echt praten is beter :slightly_smiling_face:

zo grapje is niet grappig en zo grapje kan hooguit 1 keer en daarna moet je hem duidelijk maken dat dat geen grapjes zijn

^ Ja dat weet ik maar helaas wonen we nogal ver weg van elkaar dus echt praten kan niet zo vaak. Maar liever praten we dan als we toch op msn zijn ‘echt’ over de webcam. Ja ik heb nu wel door waarom hij het deed denk ik. Frustraties… Hij zou dat zegmaar graag met mij willen doen x) Ik ben daar alleen nog niet aan toe

oke… hoe ver wonen jullie dan van elkaar? Zie je elkaar wel eens in het echt dan :O? maarja. msn, whatsapp en die shit is zo vervelend, altijd misverstanden. maargoed.
Als jij er niet aan toe bent moet hij dat accepteren toch? Geen rede voor die grapjes lijkt mij…

Vertel hem dat het heel erg lang gaat duren voordat jij er klaar voor bent als hij dit soort ‘grapjes’ maakt :’) Vind het echt niet kunnen dat je zoiets tegen je vriendin zegt eigenlijk…

Naja, ik denk dat die grapjes via msn je relatie op den duur wel gaan verpesten… En zo is het ook veel leuker als je hem na een tijdje niet gesproken te hebben weer ziet!:slight_smile:

ik vind dat zulke grapjes niet kunnen eigenlijk hoor! ik zou ook boos zijn als mijn vriend dat zou doen als ik het zou geloven.

vind het nogal raar, want hij maak vaker ‘grapjes die iets te lang doorgaan en die hij me aanpraat.’. Wat zijn dat dan voor grapjes?
ik weet niet hoe ver jullie van elkaar vandaan wonen, maar als je elkaar
wilt spreken kun je toch beter bellen/elkaar ontmoeten.

oo wacht, ik zie net dat jullie ver uit elkaar wonen :slightly_smiling_face:

en dat hij twijfelt of hij nog wel van je houdt om dat jij pissig werd om dat grapje? dat is ook vreemd. Als je van iemand houdt is dat niet gelijk weg na een ruzie om een grapje lijkt me.

wat een dom grapje

volgende keer als hij zo’n grapje maakt moet je doen alsof je het gelooft en dan meteen boos offline gaan.
en dan wachten tot hij het komt opbiechten en zijn excuses komt aanbieden!