Ben ik te (ver)lief(d)?

Hey allemaal

ik heb sinds 3 maanden een vriendje, ik ben daar hartstikke blij mee en ik ben ook echt gek op hem. Maar gisteren is er iets gebeurt, wat ik wel heel raar vond.
Hij maakt nogal vaak grapjes op msn die dan iets te lang doorgaan.
Dat hij me iets aanpraat en dat ik dat dan ga geloven terwijl het gewoon een grapje was. Maar als hij dan vertelt dat het een grapje was ben ik altijd blij en ben ik er zo overheen zegmaar :stuck_out_tongue:

Gisteren deed hij dat weer, maar ik vond dit gewoon te ver gaan.
Hij vertelde dat hij met een meisje had afgesproken die voor hem zou gaan strippen. En dat hij zich daar dan bij zou aftrekken :\ (zogenaamd omdat ik dat niet wil)
Ik geloofde er geen bal van eerst.
Maar hij bleef maar volhouden en zeggen dat hij het beter niet had kunnen vertellen. Toen werd ik echt superpissig op hem natuurlijk, zei dat ik dat niet normaal vond etc.
Pas toen ik helemaal overstuur was zei hij dat het eigenlijk als grapje bedoelt was. We hebben toen echt een lange discussie gehad, maar hij snapte eigenlijk niet waarom ik zo boos was (het was toch niet echt waar). Nu vroeg ik me af: vinden jullie dat ik te lief ben, dat we nu weer gewoon praten?
Hij gaf me het gevoel dat ik me niet zo moest aanstellen en dat hij twijfelde of ik nog wel van hem hield enzo :\ kben echt in de war nou

super sorry voor het lange verhaal

't is niet echt een ‘lang’ verhaal hoor ( ;
Ik vind je trouwens wel iets te lief, Zulke grapjes kunnen niet. Wie kan d’r om lachen ?

^ alsnog bedankt voor het lezen. Ja ik vond het ook echt totaal niet grappig. Hij zei later dat hij gefrustreerd was omdat ik niet alles wil wat hij wil . Maarja dat is weer n heel ander verhaal :stuck_out_tongue:

Ja jij bent te lief. Dat is écht niet grappig. Wat voor humor is dat nou?

Ja inderdaad! Ik vind dat echt een beetje raar… Mijn vriend maakt erg vaak grapjes,