ben ik te ver gegaan, en wat nu?

het volgende gesprek
hij: maar ik moet leren, je schoonheid leidt me af
ik: blabla slijmbal ;p
hij: ja ik moet je toch versieren ofniet
ik: lukt je toch niet
hij: oh dan hoef ik daar ook geen tijd meer aan te verspillen, goed dat ik het weet.
ik: wat je wil

en toen ging ie weg
heb hem daarna gesmst
en? als troost gevonden bij je andere schatjes? ;p
krijg ik terug
zeker

volgende dag
ik had spijt, dat ik zo gedaan had, al dacht ik zelf dat hij het niet zo serieus zou oppikken maargoed.
ik sms hem dat ik hem mis,
krijg ik terug
toch wel?
ikzo; ja maar ik geloof dat je me al hebt afgeschreven ;p
hij; wat jij wilt toch
ik; ja jezes wat heb ik nou weer verkeerd gedaan
hij; bepaalde uitspraken doen
ik; ja sorry is toch grapje, btw je ging er niet tegenin dusja. maar ikben slapen xx

kreeg ik niks terug?
wat vinden jullie ervan en wat moet ik nou doen?

je moet een beetje liever zijn :wink:

hahaha ;p
maar ik heb nou toch sorry gezegd, wat wil hij nog meer dat ik doe? ik ga niet steeds achter hem aan blijven lopen, en hij had toch ook iets kunnen zeggen van ; hoezo lukt je niet, zullen we nog wel eens zien

maargoed.
inderdaad beetje té hard to get.

jaaa inderdaad, je mag wel hard to get spelen en flirten maar een beetje ‘normaler’ is wel beter;) hij heeft geen zin om heel de tijd moeite te doen, easy as that. so, doe een beetje liever en kijk eens hoe snel je hem om je vinger gewonden hebt!:smiley:

inderdaad veel té. Als je hem ook leuk vindt, zou ik daar toch wel iéts van laten blijken, want zo kwam je best lullig over in dat gesprek. Die jongen zit zich uit te sloven voor jou, maar jij snauwt hem alleen maar af.

haha ja nee, hij had er nog een te goed van mij ;p
we hadden het daarvoor over een meisje
hij zei; nou dan neem ik die wel
ikzo ; haha je weet niet eens hoe ze dr uit ziet ;p , maargoed als je ht zelf aanbiedt
zegt hij; kan niet veel erger zijn dan jij.
ikzo; besef wat je zegt
hij; haha grapje schat

in mijn ogen is dat erger?
maar ik zit er niet mee.

Nouja wat een aansteller zeg. Ik vind dat je helemaal niet te ver bent gegaan. Jij daagt hem toch juist een beetje uit door te zeggen van het lukt je toch niet om me te versieren. Ik vind wel dat hij heel overdreven reageert hoor.

jij begrijpt me ;p
daarom zei ik het dus ook.

maargoed, ladies, wat moet ik doen?

oh wat erg ik maak ook altijd van die opmerkingen die niet kwaad bedoelt zijn maar mijn vriendje vindt het soms ook niet leuk en dan zegt hij het ook gewoon. ik ben nu aan het opletten wat ik zeg, ookal vind ik het dan heel grappig, dan hou ik het maar voor mezelf:) Mijn advies dus, gewoon proberen wat liever te doen, ik weet zeker dat dat moet lukken.

Hij mag zich inderdaad ook wel wat minder aanstellen :wink: Als hij het echt een probleem vind zou ik hem maar vergeten :S

hij had minstens terug kunnen sturen
weltrusten

damn. waarom vind ik hem leuk ;p

zeg hem gewoon dat het meer ‘speels’ bedoelt was ofzo :]

Het blijft een jongen he :stuck_out_tongue:
Als jij dus zegt: maar ik ga slapen.
dan is het best logisch dat hij niet terugsmst :wink:
En zeg nou zelf,
als een jongen zo tegen jou zou doen (ook al was het een ‘grapje’,)
dan zou je hem toch ook even laten stressen?
Succes ermee :stuck_out_tongue:

ja dat is wel zo.
ik spreek hem nou voorlopig niet denk ik,
of het moet van mijn kant komen.
dus, moet ik een smsje sturen?
en wat erin?
en hoe lang moet ik daarmee wachten?

ik klink echt hopeloos nu.
:blabla1:

ik zou hem een lieve sms sturen dat je het niet zo bedoelde ofso. jij moet in iedergeval beginnen vind ik, want hij probeert je wel te versieren met complimentjes, dat hij afgeleid raakt door je schoonheid enzo.

het is gewoon even miscommunicatie, want je bedoelde het niet gemeen maar hij vatte het wel zo op :wink:

ja maar ik heb hem gister al gesmst, dit
sorry is toch grapje, kan je toch wel hebben? btw je ging er niet tegenin dusja. ik ben slapen xx

en daar reageerde hij niet op.
dusja, kan nou wel sturen, ja ik bedoelde het niet zo, maar ik weet niet , is dat niet raar?

up
cause i dunno what to do

Ik vind dat smsje wat je als laatste had gestuurd eigenlijk niet heel lief ofzo
je mag best wel hard to get spelen, maar dat is iets anders dan arrogant doen.
Hij wilt ook weleens iets liefs horen van jouw kant
je kunt nu proberen iets heels liefs te smsen
iets wat niet meteen iets te maken heeft met dat voorval
als hij je echt leuk vindt dan vergeeft ie je wel weer =)
succes!

nee die was ook niet lief inderdaad.
ja , wat in hemelsnaam, hij weet dat ik weet dat hij boos is.

Ik zal hem een smsje sturen of gewoon tegen hem zeggen wat je nou echt voor hem voel.
Zoiets van, het zit al een paar dagen in me hoofd en ik heb er gewoon erge spijt van hoe ik tegen je heb gedaan en ik vind je echt een leuke jongen sorry.

JE moet liever tegen hem doen.
Rustig tegen hem praten en niet te veel harde woorden gebruiken die hem kwetsen. Als ik jou vriendje zou ik ook een tijdje je negeren. Maar hele vee sterkte. Stap gewoon op hem af in de pauze! Heb je wat aan deze tips?
xxxx