Ben ik te opdringerig?

Hey mensen,

Ik praat nu ongeveer twee weekjes met iemand uit Frankrijk, en in de eerste week praatten we iedere dag en niet echt droog ofzo. Het kwam echt van beide kanten. Nu zit het wat minder aan het worden, als ik niet begin dan komt er geen gesprek. Maar ik heb dan het gevoel dat als ik wel begin met praten het wat minder is dan eerst. Met bv laat reageren en niet terug vragen af en toe… Is dat normaal of is dat iets wat tussen mijn oren zit… Ik verwacht gewoon meer denk ik.
Maar het is niet zo denk ik dat diegene niet meer geinteresseerd is, want die is van plan om naar NL te komen binnekort. Maar ik weet het niet. Het voelt niet goed als we niet praten, dan lijkt het dat we elkaar negeren. Maar ik wil ook niet telkens diegene zijn die begint.

Ik ben bang opdringerig overkom en het dan verpest. Maar als ik niet praat het ook verpest…
Tips, of iemand die dit heeft gehad? X

Zolang je niet gaat vragen: ‘waarom antwoord je niet!?’ of de beledigde ‘ok laat maar’ vind ik niet dat je opdringerig overkomt. Dus ik zou gewoon lekker doorpraten en niet doordraaien als hij niet antwoord (ik doe het zelf ook weleens hoor dus ik judge niet haha)!

Het is een zij :flushed:
Oh wauw, ze negeert me nu ook voor het eerst gewoon via snapchat… Ouch!

Naja, ik praat nu ook al 2 maanden ongeveer met iemand die in het buitenland woont… en het is nog steeds precies hetzelfde… ookal heeft hij het druk maakt hij nog steeds tijd of laat merken dat hij me mist ofzo. kortom: hij doet moeite. Natuurlijk is iedereen anders en ik snap best dat het niet goed voelt want jij krijgt natuurlijk niet zomaar gevoelens dat er iets niet klopt. Ik zou gewoon vragen of ze tijd heeft om te skypen of te bellen en dan vragen of er iets is. Sowieso niet via whatsapp doen, bellen of skypen… is wat persoonlijker.

Hmm… maar het is niet duidelijk wat we hebben, dus we hebben niet echt een relatie…
Skypen of bellen hebben we niet echt gedaan nee, maar dat durf ik nu nog niet echt haha daarvoor ken ik dr tekort vind ik…

Haha oh sorry. Maar je weet dus niet echt of je een relatie hebt of gewoon iets anders? Misschien als je er met haar over praat hoe en wat?

hee,
misschien is het allemaal wel snel en moeten jullie beide wennen aan het feit van appen? Kun je niet met haar erover hebben? uitleggen wat je probleem is en wat je verwacht. let wel op de manier hoe je het formuleert!

greeetz

We hebben het er inderdaad niet over gehad nee, ik zou echt niet weten hoe ik zoiets zou moeten formuleren zonder als een idioot over te komen. Ik ben namelijk heel goed om het snel te verpesten haha. Ik denk dat ik ga afwachten totdat ik dr zie… Ik denk niet dat je zo snel een relatie kan aangaan met iemand die je nog nooit gezien hebt… Ze heeft nog steeds niet gereageerd op mijn laatste bericht, al een hele dag… ze heeft het niet gelezen… So I don’t know what to think actually …

Maar denk jij dat ze het ook meer als vriendschap ziet dan of niet?

Ze ziet het wel meer dan een vriendschap. Why?

Ik beantwoord je note wel even!

up?

Ik vind niet dat je te opdringerig bent, maar geef haar de ruimte c:
Misschien heeft ze het gewoon druk op het moment, en is haar hoofd dus even bij andere dingen dan jou te appen/snapchatten. Ze heeft jouw berichtje aan haar niet gelezen, dus het is niet zo dat ze je per se negeert denk ik.

Laat haar maar even. Jullie kennen elkaar pas vrij kort, en jullie gaan elkaar over niet al te lange tijd voor het eerst in het echt zien. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar zenuwachtig om is, en daardoor misschien niet goed weet wat te zeggen. Blijf wel gewoon geïnteresseerd in haar, stuur haar af en toe een berichtje, en kijk of ze uit zichzelf weer een beetje tegen je gaat praten.