Ben ik te opdringerig naar een leuke jongen?

Hey meiden,

Ik vind een jongen leuk, nu heb ik hem gevraagd om af te spreken. Met misschien de jongens. Hij zei gelijk wanneer hij kon. Alleen 1 van zijn vrienden kijkt wanneer die kan. Maar ik vraag me eigenlijk af of ik niet te opdringerig ben. Zijn broertje was ziek dus ik vroeg. Of zijn broertje nog er ziek was en ze een beetje kerst hebben kunnen vieren, leest hij per direct maar reageert niet.
Misschien is het handiger om soms een dag niet te appen maar ja idk, mijn gevoel zegt wat anders ( hebben al 5 weken elke dag contact maar ja ).
Hoe kan je zorgen dat je niet te opdringerig lijkt, was lief bedoelt hoor. Belde hem een keer vorige week vond hij heel leuk , maar appen kan hij niet.

Liefs Caro!

Ik zou gewoon lekker appen! Je voelt vanzelf als altijd alles van jouw kant moet komen toch…

Ja je hebt gelijk, net spande hij me opeens en belde hij heel veel hahah, dus ben waarschijnlijk zorgen voor niets aan het maken

Bij sommige jongens moet je wat rustiger aandoen, ik spreek uit ervaring.
Ik ben jongens tegengekomen die heel extravert zijn,
Andere jongens daarentegen weer introvert.

Ik hou ontzettend veel van introverte jongens, maar iedere meid is anders.

Maar zoals hierboven is gezegd, je voelt vanzelf of hij wel of niet interesse in je heeft.

2 likes

Ja precies ik ben zelf enrom extrovert . Hij volgens mij niet haha.

Alleen ik vroeg dus om af te spreken , hij reageerde niet en skipte mij. Effe later zei hij dat hij het druk had en niet echt zijn typ. Toen zei ik weet dat ik gewoon graag wou afspreken met de groep en hij zei dat hij dacht dat dat niet echt gaat lukken en toen zei ik van je kan toch niet weten wat voor typ ik ben als je me niet echt echt kent . En toen heb ik iets lang geappt. Maar als ik dat nu terug lees was dat niet aardig . Heb er sorry voor gezegd maar goed hij reageert er niet op. Heb na een dag toch dat appje verwijdert ook al heeft hij het gelezen. Ik laat het effe rusten en hopelijk kan ik het contact gewoon houden . Alleen dat online ben ik gewoon zo beu na 6 weken wil iemand in het echt gewoon zien. En idk waarom zijn beste vriend me wel de hele tijd snaps stuurt. Eergister toen belde hij me de hele tijd en spamde hij me wel dus heb echt gemengde gevoelens bij hem.