Ben ik te opdringerig naar crush? Tips om gesprek gaande te houden

Hey meiden,

Snap, app en dmm nu met een leuke jongen. Toen ik hem had leren kennen sloegen gelijk de vonken over. Heb nu elke dag contact met hem. Alleen het is meer ik begin vaak het gesprek en het komt wat meer uit mij. Nu begon zijn beste vriend mij uit te horen over hem haha. En ik hoorde vorige week al vrienden zeggen van hij vind je leuk.
Alleen hoe moet ik het gesprek gaande houden? Met zijn beste vriend is echt heel makkelijk enzo. Maar niet helemaal van hem. Ook al zegt zijn beste vriend wel weer dat ik kans maak maar goed . Degene die ik leuk vind dmm de me vandaag wel als eerste .
Maar net vroeg ik wat en laat hij snap op geopend staanšŸ«¤. Misschien had ik ook niet moeten vragen al terug van werk? Maar wou gewoon een gesprekje starten. Wil ook niet te opdringerig doen en daar ben ik een beetje bang voor.
Hebben jullie tips?
Want aan de ene kant doet hij echt alsof hij me leuk vind en dan zegt hij weer niets en komt niet uit zichzelf ofzo??
Kan iemand mij helpen?

Gr. Caro

Ik zou proberen om in het echt af te spreken en te praten en niet via WhatsApp of Snapchat!