Ben ik te lelijk?

Hoi meiden,

Ik heb een probleem en ik zit er best wel mee. Ik ben 17 en heb nog nooit een serieus vriendje gehad. Alleen op de basisschool, maar dat stelde eigenlijk niks voor. Ik zie vriendinnen wel helemaal blij zijn met hun vriendje enzo en dat vind ik ook heelleuk voor hun, maar soms wil ik ook heel graag iemand hebben met wie ik alles kan delen enzo. Ik ben bang dat het komt omdat ik een beetje dik en klein ben, en ik komook bijna nooit jongens tegen,behalve op school, maar daar ben ik niet zo populair doordat ik in de 1ste gepest ben, ben ik nog steeds heel verlegen op school. maar verder kom ik echt gewoon nooit jongens tegen… Denken jullie dat jongens mij echt te stom vinden ofzo?

Hoe moeten wij dit weten?

Ja ik denk dat jongens je te stom vinden.

Zoals hierboven, hoe moeten wij dat weten?

Denk dat het weinig te maken heeft met uiterlijk, waarschijnlijk heeft het er meer mee te maken dat je verlegen bent.

Op elk potje past een deksel, en je bent nog niet eens zo oud! dus heb geduld :slightly_smiling_face:

toen ik de titel las had ik meteen zoiets van; baby, shut up. niemand is te lelijk, niemand is perfect

OKey dankjulliewel!

http://media.tumblr.com/tumblr_lib4zqdCv91qatny8.jpg

Achum.

Wees wat zelf verzekerder.

Dit.
Dat je nog nooit een vriendje hebt gehad betekend echt niet dat je lelijk bent hoor :’)
Komt allemaal vanzelf.

Je moet eerst van jezelf kunnen houden voordat een ander van je kan houden.

mijn vriendin is ook klein en best stevig (vooral vergeleken al onze vriendinnen) en de jongens vinden haar net zo leuk als anderen hoor! het gaat ook veel om innerlijk.
ik kan zelf wel goed met jongens opschieten, maar zodra ze meer willen niet en dan doe ik gemeen en kortaf dus meer als vriendschap werd het eigenlijk nooit. maar nu ga ik met mn beste vriend! ahha
je komt die leuke jongen nog wel tegen, misschien wel heel onverwachts.
zoals die anderen zeggen : niemand is perfect, maar probeer er het beste van te maken?

okee, daar heb ik wat aan! Bedankt voor je aardige reactie!:slight_smile:

Ik zou wat aan je uitstraling doen. Dat maakt je direct “mooier”. Als je met een blije kop ( niet té blij) door school loopt denken jongens. “Wat een leuk vrolijk meisje!”

Als iemand van je houdt kan dat best wel bijdragen bij je zelfbeeld heurr.

er komt vanzelf wel eentje langs die je helemaal geweldig vind, en hij jou ook.
en ik vind t trouwens niet normaal hoe onaardig een paar reageren, als zij daar toch mee zit, is t echt niet leuk om dat ook nog eens te horen ? --’

wie vind je hier niet aardig reageren dan?