ben ik te jaloers ?

nou kijk het zit zo ik vind iemand echt vét vét leuk maar een vriendin van mij praat ook de hele tijd over hem enzo , ik word er een beetje ziek van en denk egt in mn hoofd hou je bek mens , ik droom er zelfs over het is echt niet normaal meer … als hij over een ander meisje praat word ik ook al meteen vet woest enzo …
of als iemand hem gewoon een knuffel geeft word ik ook vet boos …
is dit normaal of ben ik te jaloers …

& hoe kan ik dat veranderen als ik te jaloers ben

xx

jij weer-.-

Ik herken mezelf echt in jou… als mijn vriendje ook al maar smst of belt met een meisje wil ik altijd precies weten hoe en wat zich afspeelde tussen hun. Nu is het zo dat ik pas een relatie met hem heb. Maar als je zo iemand beter leert kennen dan vertrouw je diegene steeds meer en wéét je gewoon dat jaloers zijn helemaal niet nodig is.

hou op met domme topics aanmaken noob

ik kan het me wel voorstellen, maar ik vind niet dat je het recht hebt boos te worden als hij over een ander meisje práát. zelfs als het je vriendje was geweest was dat niet goed, want je kan hem niet verbieden met andere meisjes om te gaan.

ik zou tegen die vriendin van je zeggen dat ze niet continu over hem moet praten, omdat je dat een beetje de keel uitkomt. voor de rest proberen je jaloezie een beetje in toom te houden, en het in elk geval niet op hem af te reageren, of het tegen hem te uiten.

dankjewel :slightly_smiling_face:

woehaha! :stuck_out_tongue:

nee, dat is heel normaal als je iemand echt heel leuk vind. heb ik ook last van (gehad).

hou jij je bek met domme reacties geven mokkel …

Ik heb dat ook wel een beetje. Alleen ik heb al langer een relatie en ben nog steeds erg jaloers als hij met een ander praat. Ben nog steeds bang dat hij haar leuker vind ofzo, maar misschien komt dat omdat hij enkele keren gelogen heeft. Ik snap wel wat je bedoelt, ik word er zelf ook een soort van ‘boos’ om als ik hem zie praten met een ander meisje. Maarja, echt veel nut heeft het niet. Je kan iemand immers niet verbieden om niet te praten met andere meisjes :stuck_out_tongue:

Maar vind hij jou ook leuk of niet? Want als dat zo is dan kan je toch denken: Hij vind mij leuk, dus wat maakt het uit. Hij praat met anderen, maar voor hem blijf ik toch de leukste.

weet je vriendin al wat een prostaat is?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ahauhauahahah :headbang2

Heb je vaker dat je zo jaloers bent??

Als dit een gewoonte voor je is zou ik er zeker wel wat mee doen. De kans zit er dik in dat je het zelfde gevoel/gedrag ook zult hebben als je een vriendje hebt, and i don`t think he will be verry amused als hij niet eens met een ander meisje kan praten zonder dat zijn vriendinnetje hem daarna zijn ballen afbijt…denk ook niet dat je relatie dan lang zal duren.

Een beetje jaloers zijn is best ok, maar als ik in je stukje lees dat je ‘vet woest’ wordt denk ik dat je er wel wat aan moet doen. Is niet gezond meis :wink: En uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.

Sterkte er mee.

hahahah zo ongeveer xD

shit dit herken ik ook. haha
zelf sms ik met zoveel jongens, en mijn vriendje denkt dan ook echt van … maar ja. Het is verder niks met die anderen maar ik kan gewoon wel goed met jongens opschieten. Als ik in zijn schoenen stond zou ik het echt verschrikkelijk vinden, want als de rollen zijn omgedraaid zou ik zo jaloers worden…

aaauuw :metal:

wat denk je zelf? als je er woest om wordt is dat niet goed. je moet anders gaan denken, meer zoals: wat schiet ik er mee op als ik zo doe, en hij gaat je er echt niet leuker door vinden!

ja je bent te jaloers

:rainbow_flag:

HEEEEEE
DAT IS DIE ONBETROUWBARE VERKOPER!

*voorspelt dat ze zegt "HUH WAT?:s:s:s DAT WAS IK NIET HOOR! DAT WAS ROBINRAINBOW*

sorry :pensive: ik vind het leuk om dingen voor je te verpesten (L)