Ben ik te dun?

Hee people,
Ik zit ergens al best lang best wel mee…
Sinds de mei vakantie eet ik heel weinig, inplaats van 2 boterhammen ochtends, alleen een cracker ofso
Het punt was eerst dat ik gwn helemaal geen honger had, (nu ook nog steeds) maar nu komt er nog bij dat ik mezelf niet te dik vind, maar wel dunner wil worden… ik sta meestal 4 keer per dag op de weegschaal en ik word een beetje depri als er iets bij is gekomen, het liefst zie ik dat er 7 kilo af gaat ofzo.
Ik ben al erg dun zeggen mensen omdat je mijn ribben kunt zien en ik n sixpack heb…
Ik heb al een aantal BMI testen gedaan en sommige zeggen dat ik veel ondergewicht enso heb en sommige zeggen dat mijn gewicht normaal is… dus ik weet t niet…
ik weeg 43 kilo, ben 13 en ben 1.65 meter lang…
Thanks already

Zoek hulp.

Je staat 4 keer per dag op de weegschaal? Dan ga je ook wel denken dat je ‘aan komt’, er zit onverteerd voedsel in je lichaam.

En inderdaad, zoek hulp.

Ja ik zou ook hulp zoeken. Je bent net zo lang als ik en ik weeg 54 (en bij mij zeggen ze al dat ik dun ben). 4x per dag op de weegschaal staan klinkt ook niet normaal.

ik weeg 30 kilo, ben 13 jaar, en ben 1.59 en ik heb zwaar ondergewicht. 1 cracker in de ochtend is veel te weinig, ontbijt is het belangrijkste van de dag. je moet echt hulp zoeken, voor dat je net als ik wordt. en geloof me, dat is echt verschrikkelijk. ik kan er niks aan doen btw. zo is mijn bouw nu eenmaal

Zoek hulp lieverd, dit is niet goed. Je gewicht is sowieso laag, maar wat ik zorgelijker vind, is de manier waarop jij met je gewicht bezig bent.

of je ook echt te dun bent weet ik niet, want ik ken je niet, maar je bent wel te licht.
ik zou inderdaad hulp zoeken want dit leidt waarschijnlijk naar een eetstoornis als je zo door blijft gaan…

Ik weet niet of je echt te dun bent, omdat ik je bouw niet ken, maar ik vermoed van wel. Ik ben zelf vrij dun en ben kleiner en zwaarder dan jij. Maar of je nou al daadwerkelijk te dun bent of niet, het is goed dat je inziet dat het niet gezond is waar jij mee bezig bent! 7 kilo eraf is ZEKER niet goed voor je, ontbijten op 1 crackertje ook niet en je vier keer per dag wegen ook niet. Kun je niet met je moeder wat bespreken?

Dit. En vreemd dat je ouders het niet in de gaten hebben…

Vind je het zelf niet paranoïde klinken dat je 4x op de weegschaal staat? Misschien kan je beter een beetje hulp zoeken. @ ^^: idd, het is vreemd dat je ouders het niet door hebben

Dit soort topics hebben we liever niet op Girlscene, dus ik sluit 'm zo. Ik denk dat je het beste naar je huisarts en/of ouders kan gaan, want dit is niet hoe je om hoort te gaan met je lichaam.