Ben ik te dik?

Hallo, ik ben nu 16 jaar en ik schaam me erg als ik in mijn bikini ofzo sta, ik voel me namelijk te dik…

dit is een foto van mijn buik, rechtopstaand… ben ik te dik?

http://i.cubeupload.com/yFlq9B.png

Nee

Jamaar mijn vriend zei dat ik een dik varken ben en dat ik overzweet produceer door dat ik dik ben en dat ik stink?

Ja, mijn ouders zeiden het me ook… Ze vinden dat hij ongepast gedrag tegen me vertoond en hij flirt ook vaak met andere meisjes, als ik hem dan vraag te stoppen zegt hij: ik wil ook wel eens met mooie vrouwen in contact komen nu ik met zo’n dikkerd als jij opgescheept ben… Mijn ouders zeggen: maak het uit, maar ik hou wel van hem…

:’)
dom ding

Wat the fuck, wil je serieus bij zo’n lul blijven, hij noemde je dik, flirt met andere meisjes en geeft je een onzeker gevoel! Maak het gewoon uit, je verdient wel iets beters…
En neej je bent niet the dik.

Hoe kun je ooit van hem houden als hij zo’n lul is.

1. Je bent niet te dik, absoluut niet
  2. Als je vriend zoiets zegt zit er iets mis in zn hoofd

Je vriend is het probleem, niet je gewicht.
Wat een klootzak, dat hij dat soort dingen zegt.
Ik zou er toch maar eens goed over nadenken om hem te dumpen.

Hij houdt echt niet van je als hij zulke respectloze dingen zegt hoor.

Je bent écht niet dik

Een jongen hoort niet zo over zijn vriendin te praten. Ontzettend respectloos. Dumpen die gozer!

Ik geloof dit gewoon niet. Het moet een grap zijn. Kom op… zulke posts zijn toch niet serieus te nemen? sorry…

En nee je bent zeker niet dik !

Nee, je bent niet te dik en als je dat zeker wilt weten… bereken je BMI! Je hebt gewoon normaal gezond gewicht en dump die vriend van je aub… Hij is je niet waard!! Hij is degene die jou onzekerheid aanpraat dus dumpen die gast en voel je zekerder!

Nee, je bent niet te dik. En dump je vriend.