Ben ik raar?

Ik ben een meisje van bijna 14 en ik voel me soms raar omdat ik nooit uitga. Veel vriendinnen(niet allemaal) ggaan wel uit. Weet je, ik doe het niet omdat ik er niet echt veel zin in heb. Zijn er kinderen die dit ook hebben of ben ik raar dat ik dit denk,… xxxx

je bent helemaal niet raar
je bent er misschien het type niet voor.
en trouwens, je bent 14, tegen de tijd dat je 16 bent vind je het misschien wel leuk

Dankjewel :couplekiss_man_woman:

ik vond het eerst ook helemaal niet leuk (ben 16). Nu ben ik 1 keer geweest en het was echt héél leuk, zeker als je van dansen houdt. Toch heb ik een beetje tegenzin voor een volgende keer, maar ik weet niet precies waarom…ben altijd bang dat er iets gebeurt ofzo.

Ik houd heel veel van dansen., Ik doe het ook, maar ik vind het gewoon minder om uit te gaan. Ik heb wel eens tegen die vriendin van mijn vader gezegd ‘ik hou niet zo van uitgaan’ en toen zei ze, moet je gewoon doen. Dat vond ik niet echt fijn om te horen, meestal praat ik heel fijn met haar. Maar misschien komt het nog dat ik het leuk ga vinden. Ik zit er vanavond een beetje mee. xxxx

ik ben 17 en ik ga ook niet uit dus dan zou ik nog veel raarder zijn.

Ik ook niet!
Maar ik liet me altijd overhalen door vriendinnen…
En nu uiteindelijk ben ik gewend een beetje gek te doen bij het uitgaan en dat maakt het heel leuk :grinning: Gewoon losgaan met dansen. En bekenden tegenkomen.

Maar inderdaad, ik ga ook soms met een beetje tegenzin als we uitgaan :stuck_out_tongue: Het is sowieso veel geregel, dan gaat die weer niet mee, dan heb je opeens niemand meer om mee te rijden, dan komt die weer niet opdagen… Maar als je er uiteindelijk bent en het is allemaal goed gegaan, dan vind ik het wel leuk :slightly_smiling_face:

Maar je bent dus absoluut niet raar, als je geen zin hebt, hoef je echt niet te gaan. Maar misschien is het wel een keer gezellig voor je vriendinnen als je meegaat :grinning:

Je bent helemaal niet raar, er zijn heel wat meisjes die op jouw leeftijd nog niet uitgaan of het zelfs nog niet mogen! Wie weet vind je het over een paar jaar wel leuk, zo niet, niks raars aan! :slightly_smiling_face:

Het ligt er ook heel erg aan wáár je heen gaat & met wie & de sfeer.
Uitgaan naar een concert kan bijvoorbeeld ook! Er zijn genoeg goedkope optredens van beginnende/onbekende bandjes enz.

Ik vond het eerst ook niet leuk. Ik was nooit uit geweest, maar ik dacht gewoon dat ik het niet leuk vond. & toen op een schoolreis waarbij we ‘verplicht’ uitgingen met de hele klas, was t zo leuk dat ik vaker wilde gaan. Ik ben tussendoor nog een paar x uitgegaan maar het komt er nogsteeds niet zoveel van :]

Dankjewel. Ik begin steeds meer te beseffen dat ik niet raar ben. Voelde me aan het begin heel naar, begin me nu fijner te voelen. Dankjewel :couplekiss_man_woman:
Lucht je hart hier, als je er over wilt praten,

Same here :stuck_out_tongue:

ik bn zelf ook 14 ! en je bnt niet raar hoar !
dat is gwn normaaal !
ik ga ook nooit uit ofzz … misschien naar schoolfeest ofz xD

ahahhha mjaa ! je moet je niet raar voelen ! want dan bn je pas raar :stuck_out_tongue:
okeej … niet duss xD mjaa iig niet raar voelen !
xx

Lol hier nog één :grinning:
mjaa het komt allemaal nog wel,
don’t worry about it

Ik vind het wel raar. (a)
ik ben 13 en ga om het kwartaal uit. vind het echt vet leuk, Gisteren weer uit geweest, ik kom daar echt heel m’n school tegen,
ik snap niet echt waarom je niet uit gaat. ;p
probeer gewoon een x anders. IS ECHT LEUK :slightly_smiling_face:

Trouwens, de eerste x toen ik heen ging. (net 12 jaar ofzo) waren er allemaal oudere kinderen enzo die aan het roken waren & er stonden allemaal politie’s, dat vertrouwde ik helemaal niet en vond het daar maar eng en onwennig enzo, maar de 2e x toen snapte ik het wel enzo, en er was niks engs aan & die politie staat er gewoon altijd, maar vorige keren waren er wel steeds van die knockpartijen enzo, maarja
als je 1x bemnt geweest wil je vaker heen hoor ! :slightly_smiling_face:

BTW. :

3e post xD;
me broer gaat ook niet uit, hij houd daar gewoon niet van hij is 17 & me andere broer (18) gaat elke week uit, al mijn vriendinnen vinden het in iedergeval hartstikke leuk, maar sommige mensne houden er gewoon niet van…

( @ meisje boven, je kunt je post gewoon wijzigen ipv 3 posts achter elkaar doen :slightly_smiling_face: )

Ik ben 16, bijna 17 en ik ga bijna nooit uit.

Dingen s’avonds met vriendinnen/vrienden doen okay… Maar meeste mensen van mijn leeftijd en die in mijn klas zitten, die vinden het superstoer om HEEL veel te drinken en zich als een sletje te gedragen tijdens het uitgaan. Da’s niks voor mij :slightly_smiling_face:. Tuurlijk ik hou er van om lol te maken, maar zulke lol nee.

Ik word ook vaak lastig gevallen door dronken mensen met zinloze,geile opmerkingen :S. Het is grappig, maar vermoeiend.

Uitgaan vind ik wel leuk, maar nu doe ik het voorlopig gewoon ff niet. Misschien als ik ga studeren ofzo, dat we met t hele studentenhuis wat gaan drinken.

Ik deed dat in het begin ook niet graag, maar vanaf ik 16 ben ga ik wel veel uit. Je leert veel mensen kennen en je kan je eens uitleven, het komt allemaal wel vanzelf :slightly_smiling_face:

Nee, je bent niet raar. Ik ging ook nooit uit.

exactely the same here :slightly_smiling_face: alleen ben ik al 17.