Ben ik raar?!

Heey,

Ik word nu bijna 16, maar ben nog nooit verliefd geweest en heb ook nooit een vriendje gehad.
Ik heb ook nog nooit gezoend.
Is dat niet raar?

Niet gemeen bedoeld, maar hier komt om de week wel een topic over, dus dat laat al zien dat jouw situatie normaal is. Dus nee, je bent niet raar. Ik werd ook pas verliefd op mijn 17e en heb toen ook pas voor het eerst gezoend en een vriend gekregen.

Nee.

Nee

Nee, dat is zeker niet raar. De ene is wat sneller dan de andere.

Heee
Ik ben ook 16, ben wel alleens verliefd geweest maar heb ook nog nooit een relatie gehad of gezoend…

Het is dus vrij normaal, ook al hebben je vrienden het mischien wel allemaal gehad/gedaan (wat bij mij het geval is). Geen zorgen maken dus!

nee,dat is niet raar.

Jij bent niet raar, dit topic wel.

zucht…

nee

Nee, dat is het antwoord op je vraag. Ik knuffelde/zoende&meer pas op mijn 18e voor het eerst. Met mijn eerste vriend, met wie ik inmiddels al een jaar heel gelukkig ben. En geloof me, t komt op t moment dat je t t minst verwacht, er geen behoefte aan hebt en er eigenlijk helemaal niet over nadenkt!

Nee dat is niet raar maar dat je zo’n topic aanmaakt vind ik wel raar ja.

Nope, niet raar.

*onderdrukt de neiging om heel hard ‘ja!’ te schreeuwen terwijl ze haren uit haar kop trekt en in de rondte rent*

neehee, dat is niet raar.

Ik heb ook verschillende vrienden en vriendinnen die nog nooit gezoend hebben of verliefd zijn geweest. Dit is totaal niet abnormaal. Iedereen op zijn tempo he. :slightly_smiling_face: