Ben ik raar?

Haha ja ik ook! Zeker omdat je toch wel gewoon reageert blijkbaar. En waarom een topic maken als je geen reacties zou lezen?

Haha ja dat dacht ik ook al. Waarom een vraag stellen als je geen antwoord wil?

Nee je bent een doorsnee tienermeisje.

Ik ben geen spanjaard en toch vind ik Spaanse muziek mooi, ben ik nu ook raar?

omg je bent echt raar :s

ja je bent raar.

Sigh, je bent wie je bent, en wat een ander ziet, who cares, als jij happy bent met jezelf, wat boeit het verder dan wat de buurt van je vind. Als de buurt zegt: luister naar rap of naar hardcore, doe je het dan? Waarschijnlijk niet, zo ja, dan ben je raar ja…

Je bent echt niet raar omdat je toevallig naar rock luistert hoor. De combi verlegen/rockmuziek hoor je niet vaak, maar het is allesbehalve raar.

Heuj!

Je je bent het apartste kind van girlscene. kusjes !

Jawel. Echt wel. Juist redelijk veel, kijk maar in het anglofielentopic. Driekwart van ons houdt van rockmuziek en is introvert en sommigen ook verlegen. Ik snap niet waar dat vooroordeel vandaan komt, dat rockliefhebbers niet verlegen of introvert zijn. Misschien omdat die mensen hun muzieksmaak niet aan anderen opdringen en veel mensen dus niet weten dat ze van rock houden.

Sarcasm

Ik voel me aangesproken. Gemenerik.

Waarschijnlijk vinden ze het raar omdat je verlegen bent en dan verwachten ze niet zo snel dat je rockmuziek luistert. Maar het is verder niet raar, dus gewoon niks van aantrekken:)

Ja, je bent echt super raar!

Ielllll, ik zou echt niet met jou om willen gaan omdat ik jouw rockmuziek waar jij je goed bij voelt niet kan waarderen :’)

Dat heet ‘jouw karakter’.

Hahaha
Ik schrok me dood. Wat 'n enge kat is dat toch

Volgens mij kan hier wel een slotje op, aangezien ze zelf al aangeeft dat ze het niet gaat lezen?

Serieus ?

Tuurlijk ben je niet raar iedereen zijn eigen smaak toch ?
Ik denk dat mensen raar opkijken omdat ze het niet verwachten van je, en je weet deze maatschappij als je iets anders ben dan ze verwacht hadden ben je ‘raar’