Ben ik raar?

Hey

Oké ik zal het kort houden. Ik luister rockmuziek, ik hou van tekenen, verhalen schrijven, lezen, films kijken en ik ben best verlegen.
Ik voel me echt zo, rockmuziek is de enige muziek die me echt raakt, maar toch ben ik niet heel gothic of zo.

Ben ik raar?

(Reactie schrijven heeft niet zoveel zin meer als je het tegen mij hebt, ik lees het waarschijnlijk niet.)

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht.
Nee je bent niet raar okey.

Natuurlijk ben je niet raar, iedereen heeft zijn eigen smaak, en jij dus ook! Rockmuziek is niet mijn smaak, maar als jij het leuk vind moet je er vooral mee doorgaan om het te luisteren! (:

Wat is er nou mis met rockmuziek?

Ik heb geen idee, maar iedereen in mijn buurt kijkt heel raar op als ik het vertel. Dat maakt me onzeker.

Ja.
Ontzettend raar.

Hahahahaha raar? Jazeker.
Voor ‘normale’ mensen wel. Maar wat is normaal? Normaal bestaat niet, er zijn alleen individuen, niemand is precies hetzelfde. Dus wees lekker jezelf, en luister muziek omdat jíj die leuk vind, niet omdat het toevallig een hitje is.

(en ik luister ook heel veel alternatieve muziek, teken, schrijf, lezen, films kijken en guess what? ik heb erg goede, lieve vrienden en ik wordt geaccepteerd zoals ik ben. Dus dat komt ook wel goed met jou :wink: )

Oké, en waarom zou je dan raar zijn? Omdat je naar rock luistert? Meisje, wie heeft je dat wijsgemaakt? Er zijn genoeg mensen die naar rock luisteren (onder wie ikzelf) die niet gothic zijn.
Je bent gewoon wat onzeker, dat is alles :sob::muscle:

Wauw dankje. Nog niet erg over nagedacht. Bedankt voor je reactie, ik zal het onthouden.

Goedzo :slightly_smiling_face: Je bent mooi zoals je bent.

Ja je bent raar
*zucht*
natuurlijk niet.

Heel erg bedankt! Ik begrijp het beter. Je kunt niet normaal zijn en ik ben niet de enige die ervan houd om rockmuziek te luisteren. Voel me gelijk ook beter nu, haha.

je komt erg dicht in de buurt van hoe ik ben haha;p
Ik vind mezelf niet raar, dus ik denk ook niet dat je dat wel zou zijn

Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Echt heel lief.

Ja :s

Je klinkt als een doodnormaal en doorsnee persoon.

Heul raar

Fuck jouw buurt, ze hebben geen idee van wat raar is. Ik luister ook rockmuziek en kleed me gewoon normaal, ben al helemaal geen goth. Je muzieksmaak is niet per se gebonden aan uiterlijk of een bepaald type mens. De mensen die ik ken die rock luisteren zijn ook allemaal heel normaal.

Nee joh? Haha ik vind het eerder raar dat je je afvraagt of dit raar is!

Nee