oke dit gaat heeeeeel raar klinken want ik wil weten of jullie hier ooit iets over hebben gehoord en of jullie ook zowiets hebben als dit:
toen ik in groep 7 van de basisschool zat was ik altijd bang dat er geesten in me kamer zaten enzo (misschien dom??) maar toen was er zomaar een dag dat ik een soort diergeest verzon (volgensmij) en die een naam gaf ik noem m nu ff F. maar ik zit nu onderand al in de 4e en ik âhebâ hem nogsteeds altijd om me heen. Het is niet dat ik geen vrienden heb ofso dat ik sowiets verzin of dat ik paranoia ben want ik heb gewoon hele lieve familie en heel veel vrienden waarmee ik vaak naar buiten ga enzo, het gaat gewoon goed op school en ik zit op dansen. maar toch ik denk echt heel vaak aan F. en het lijkt soms zelfs alsof ie in me hoofd tegen mij praat. soms zie ik hem zelfs bijna gewoon of voel ik hem. en als ik bijvoorbeeld alleen ben en er valt zomaar iets van tafel of er verschuift iets dan denk ik gewoon; ow dat is F⊠terwijl dat eigenloijk miss wel onmogelijk is omdat ik hem als het ware zelf heb verzonne.
raaaaarâŠ
kennen jullie mensen die dit ook hebben?? en vertel me daar alles over.
en weten jullie of dit slecht is of goed en waarom ik dit misschien al zolang blijf doen??
xxme