Ben ik ongesteld?

Ja, ik denk ongesteld,
Zo was het bij mij ook
en je hoeft geen pijn te hebben, ik heb nooit pijn in mijn buik als het weer zover is :wink:

Ja, zo was het bij mij niet maar zo kan het idd zijn. En begin nou niet meteen met tampons! Je kan toch wel even wachten tot je echt bloedt. Het is alleen maar vervelend, vind ik, als je nauwelijks ongesteld bent… Doe tot die tijd een dun maandverbandje in, daar heb je echt geen last van. Als je echt begint te bloeden, kan je altijd nog een tampon in doen.

Ja daarna kreeg ik wel heel vaak erge buikpijn, maar nu ben ik aan de pil en dan wordt het echt een stuk minder!

Ja, je bent ongesteld. Dat had ik ook, jaren geleden. Gewoon tampon erin, en hop

Je word ongesteld, het is oud bloed dat had ik ook.
Gewoon een inlegkruisje gebruiken.

nu nog geen tampon er in doen, maar ja, volgens mij ben je ongesteld.

Ik háát het gevoel altijd dat ik leegloop, daarom gebruik ik tampons, echt een geschenk uit de hemel die dingen! :stuck_out_tongue:

ik durfde het ook niet te zeggen dus heb ik het maaar laten zien!

ps. ik gebruik nou nog ff maandverband, en als ik ga zwemmen gebruik ik tampons van die mini’s die krijg je er denk ik wel weer uit! nog nooit ingehad:$

veel suc6

volgens mij wel.
als je echt geen tampon wilt, gebruik dan gewoon maandverband :wink:

ik durfde het ook niet tegen me moeder te vertellen :blush:

ik heb het pas naar 3x verteld.
gelukkig verloor ik in het begin nog niet zo veel bloed dus kon ik een inlegkruisje gebruiken ,
maar nu wil ik van maandvervand op tampons overgaan.
ik ben 12’n half

ik durfde het ook niet tegen me moeder te vertellen :blush:

ik heb het pas naar 3x verteld.
gelukkig verloor ik in het begin nog niet zo veel bloed dus kon ik een inlegkruisje gebruiken ,
maar nu wil ik van maandvervand op tampons overgaan.
ik ben 12’n half

Waarom zou je t je moeder niet zeggen? T is doodnormaal.
Maargoed ontopic: Ik denk idd dat je ongesteld word/ bent.
Gebruik eerst maar gewoon maandverband, dat lijkt me wat fijner voor als je het pas net bent. Ik had ook de 1e keer geen buikpijn of niks, echt heerlijk xD Nu heb ik buikpijn, rugpijn en migraine x’D

wow, geen buikpijn… GELUK!

ik heb de eerste dag ontzettende buikpijn en rugpijn.

ik denk dat de topic starter sinds dinsdag 21 juli 2009 best wel eens een x door heeft dat ze ongesteld is.
Waarom wordt dit geupt?:S

Is gewoon oud bloed, je kunt gewoon een tampon gebruiken maar ik snap dat je het spannend vind de eerste keer, had ik ook x]
Als ik jou was zou ik op het begin een klein beetje (niet teveel, dan neemt hij geen vocht meer op) vaseline op het puntje van de tampon doen, dat helpt heel erg! Oh, en niet iedereen heeft buikpijn hoor (=

Dat buikpijn kan pas na een hele lange tijd komen hoor!
Pas na een halfjaar ofzo kreeg ik er echt buikpijn bij! en bloedde ook meteen veel erger.