ben ik nu stom?

heemeiden, ik wil even weten hoe jullie erover denken. ik ken sinds een tijdje een jongen. voor mij was het liefde op het eerste gezicht, althans zo voelde het. de eerste keer dat we elkaar zagen liep het stroef maar later kwamen we losser, en toen klikte het. het leek wel alsof we elkaar al jaren kenden, zo gingen we dan ook met elkaar om. dat weekend was ik dan ook bij hem, want mijn ouders en zijn ouders zijn goede vrienden. en toen had ik op hyves dit in mijn www: ‘dtc was geweldig (L)(L)(L)’ toen had hij gereageerd met: ‘echt wel(L)’ en ja elk weekend zagen we elkaar gewoon in verband met de goede vriendschap tussen zijn en mijn ouders. en na twee weken had ik dit in mijn msnnaam: ‘(naam) / zonder jou om me heen is als lopen op gebroken glas’ dus hij vroeg diezelfde avond op msn: ‘voor wie is dat zinnetje in je msnnaam?’ ik zo: ‘voor iemand :blush: - hoezo dan?’ toen zei hij: ‘oh nee gewoon’ ik dacht van, juist jaaá! en twee weken later toen ontmoetten ik zijn opa&oma en toen gingen wij naar boven, en wij gingen knuffelen en zoenen etc. en ik kwam daar vaker en vaker, en bleef daar ook regelmatig slapen, wel op een andere kamer uiteraard. en ik ben ook mee op vakantie geweest, voor een paar dagen, toen hebben we ook gezoend en in elkaars armen gelegen. en toen twee weken later had ie een vriendin, dus ik ben daar echt kapot van. maar ben ik nu zo stom? dat ik het niet heb gezien. nu ik er meer over na ga denken vond/vind hij me dus gewoon leuk, of zie ik dit verkeerd? ik heb het dan niet alleen over 't zoenen ed. maar ook over die zin in mijn msnnaam en reageren op www’s op mijn hyves. dus ben ik nu stom? stom dat ik het niet zag? en wat denken jullie? vond/vind hij mij leuk? door die dingen.

hij hield je volgens mij aan het lijntje. Als tie je echt leuk vond, zou tie niet na 2 weken al iemand anders hebben gehad…

jij bent niet stom, híj is stom!

you think?
want toen wij boven waren smste hij met haar,
want zei (met wie hij nu heeft) had na 1week al
met een jongen, ze kende elkaar pas een week.
en ik zei: je vind haar wel leuk, zegt ie tegen mij:
‘helemaal niet- en toen zoende hij me weer’

en nu hij met dat meisje heeft kijkt hij
de hele tijd naar me, met een aparte blik,.
echt zo’n blik van wat doe ik nu?

explain.

Praat er dan over met 'm. Zeg dat je het niet begrijpt. Waarom hij je zoent en waarom hij steeds zo naar je kijkt.
Anders kom je er nooit achter

• ik was sowieso van plan om met hem te praten, zodra ik er klaar voor ben
    maar ik wou graag jullie mening weten, want ik zie nu pas (sinds hij met dat meisje heeft) dat hij mij ‘leuk vind/vond?’ ik zie dat nooit bij een jongen, maybe nu wel?

Ik zou gewoon met hem gaan praten, zelfs al wist je onze mening niet.
Als je graag duidelijkheid wilt, dan moet dat (:

maar als jij dit verhaal zou lezen, zou je dan denken dat hij mij leuk vond/vind?

Ja, aan de ene kant wel, hij zoent je, hij geeft lieve reacties. Maar aan de andere kant, als tie je echt leuk zou hebben gevonden, waarom heeft tie dan iets met 'n ander meisje?

idd.

je bent zeker niet stom! hij is eerder stom dat ie wel zo met jou doet en dan een vriendin neemt. vraag hem waarom hij dan zo met jou deed als ie nu een vriendin heeft.

Hoe oud ben je precies? En die jongen?
Want die jongen komt niet echt serieus over… Ik bedoel, als hij jou leuk vind, waarom zou hij dan met een ander meisje nemen? Dan vind hij jou dus
-of niet leuk
-of hij is een zak, want hij vind je wel leuk maar gaat met een ander meisjes, wat dom is.

Misschien moet je hem duidelijk maken dat je het jammer vind omdat je hem wel erg leuk vond en of hij jou met rust wil laten aangezien tijd het beste medicijn tegen “gebroken hart” is. Hoewel ik niet weet hoe kut jij je voelt…

om mij jaloers te maken? -i don’t know.
maar ik snap dan ook niet waarom hij dan
ook met een ‘schuldige’ blik kijkt, want ik stond
afgelopen zondag in de tuin bij iedereen, hij en ik
zaten binnen. mijn moeder riep mij toen keek hij door
het raam naar mij met een ‘schuldige’ blik…
en hij kijkt gewoon vaker dan normaal… dus tsjaa…

Dat zou belachelijk zijn. want je maakt iemand niet jaloers door met iemand anders iets te hebben. Zelfs 'n jongen zou dat toch moeten begrijpen? (Of zit ik nu fout haha)
Dan zou je juist denken dat je het op moet geven, want hij heeft al iemand anders.

• ik voel me heeeeeel kut. maar wel meer van dat ik echt van hem hou enzo.
  • en die schuldige blikken? constant kijken? (dit was ik vergeten te melden; vaak aan me zitten doormiddelvan kietelen en in me zij te porren…)

hoe oud ben je?

ja, vanaf hier kan 'k dat gewoon niet zeggen. Ik heb jullie niet samen gezien ofzo. Je moet écht met 'm gaan praten om 'n duidelijke mening daarover te krijgen.