Ben ik nou zo'n gemene trut? of is hij nou zo'n sukkel?

Hee

Ik ken sinds 2 maanden een jongen en ik heb de laatste tijd best wel vaak ruzie met hem omdat hij met een vriendin van me aan het flirten was en haar zusje en nog een vriendin dus 3 meisjes en weet ik veel wie nog meer…
Dus ik heb een beetje onderzoek gedaan en het was wel waar dus had het hem gevraagd maar voor hem was dat alleen beetje grapjes maken enzo maar niet echt maar hoe hij het zei waren het niet grapjes enzo want je zegt niet voor de grap ik wil je graag en je bent zo sexy en al dat soort dingen en als ik dan wat aan een vriendin vertel en hulp vraag enzo is dat volgens hem meteen door lullen dus dan krijg ik het gevoel dat ik niks mag zeggen ECHT NIKS!
Maar nu hebben we ruzie en zegt ie steeds hoe gemeen ik ben en dat hij wel weet hoe ik in elkaar zit en dat ik een trut ben enzo…

En daar ga ik me heel erg kut door voelen een paar dagen geleden ben ik weggelopen door hem omdat er al een paar andere dingen eerder met wat vrienden en thuis waren gebeurd en hij zat de ochtend in me klas heel dom steeds te doen en de hele tijd reacties naar mij echt van die hele domme en begon hij dat hij zo’n geweldig weekend had gehad en het met 2 meisjes had gedaan terwijl hij weet ik dat ik nog om hem geef… En een paar dagen daarvoor wou hij me nog zoenen ik snap niet wat hij wil en hij zei gister dat ie een vriendin had en nu staat er in zijn status een naam van een ander meisje ik snap hem echt niet meer :frowning_face:

een paar vrienden zeggen van me dat ik hem moet laten gaan omdat hij met me gevoelens speelt…
maar ik geef nog steeds zoveel om hem. :frowning_face:

Helpp pleas :frowning_face:

Je kent hem…Laat hem gaan, het lijkt erop dat hij met je speelt.

Laat hem gaan, hij speelt een spel, niet alleen met jou trouwens, maar met meerdere als ik het zo lees.

ik wil hem ook echt heel graag laten gaan maar ik vind het zo moeilijk als ik dan bijvoorbeeld door facebook scrol of whatsapp wil ik zo graag wat zeggen altijd :frowning_face: maar door hem krijg ik echt het gevoel dat ik gewoon alles doe en dat ik het maar goed moet praten :frowning_face:

Wat een kneuss :hammer: laat hem gaan er zijn genoeg andere jongens !

Sorry, maar het is echt een klootzak. Het ligt dus niet aan jou.

Dan verwijder je m toch gewoon van Facebook en whatsapp

Wat een sukkel…! :hammer: Je kunt hem inderdaad het beste verwijderen op facebook en whatsapp.
En je bent echt geen gemene trut, niks van aantrekken :sob::muscle:

Wat een lul, zeg. Die moet je laten gaan. Zet jezelf eroverheen, je vind vast een leukere jongen.

Ehhh je hebt toch niks met hem, dan mag hij toch doen en laten wat hij wil, including flirten met anderen.
Ik vind je geen gemene trut maar wel een beetje een aansteller + het is wel duidelijk dat hij niet serieus voor jou wil gaan dus idd laten gaan.

Wat een klootzak. Simpel gezegd, zet 'm uit je hoofd. Negeer hem. En laat je niet rot voelen over wat HIJ allemaal doet. Als ik het zo lees geeft hij om geen van de meisjes met wie hij ‘flirt’. Hij wil vast stoer doen voor zijn vrienden en denkt dat dit de manier is. Het is een eikel, laat hem lekker zijn gang gaan en besteed er geen aandacht aan. Of hij loopt gewoon letterlijk z’n lul achterna. Het maakt voor hem schijnbaar niet uit of een meisje om hem geeft of niet, want hij flirt zo met je andere vriendinnen en andere meisjes.

Jezus meis, laat het los! Het is niet echt jouw zaak wat hij wel of niet met andere meisjes doet, dus het heeft absoluut geen zin om ruzie met hem te gaan maken.

Echt, ik snap wel dat je het vervelend vindt enzo, maar je kan er nou eenmaal niks aan doen. Dus zet het uit je hoofd. Niet meer tegen hem praten, focus je lekker op dingen die wél leuk zijn. Ga dingen doen met je vriendinnen, concentreer je op school, ga werken, zoek een hobby… etc :wink: succes!

Stel je kijkt naar een ander die het zelfde had. Wat zou je dan vinden? En wat zou je haar aanraden? Kijk vervolgens bij jezelf en tadaaa… De oplossing

Nou, hij is duidelijk een sukkel. Probeer 'm alsjeblieft te vergeten, hij speelt een spelletje met je, moet je niet willen.

Hij lijkt me nogal erg jong en onvolwassen. Zo’n vent heb je niks aan. En die gevoelens, daar kom je vanzelf overheen. Je kan ook facebook afschermen dat je zijn statusupdates niet meer ziet, als je hem niet wilt verwijderen. Gewoon focussen op de leuke dingen in het leven, en vooruit kijken naar de toekomst, wat die allemaal nog kan brengen.
Zoveel meiden hebben al liefdes verdriet gehad, en vrouwen die misschien jaren getrouwd waren en waar de kerel dan bij weg gingen, als die vrouwen en meiden er overheen kunnen komen, kan jij dat ook! Dat is waar ik aan dacht toen paar jaar terug mijn relatie van 4 jaar over ging.

En beste advies wat ik kreeg: Als je gelukkig was voor een jongen, kun je dat ná hem ook zijn. Je geluk moet sowieso nooit afhangen van een jongen. Je moet eerst alleen gelukkig kunnen zijn, zodat een jongen daarna een aanvulling kan zijn van dat geluk.

Inderdaad. Ik snap je probleem niet helemaal en weglopen omdat je een beetje ruzie hebt met een jongen vind ik al helemaal dom, want daar los je niks mee op.

ik had wat met hem maar het ging uit en daarna waren we gewoon nog wat aan het rotzooien (zoenen enz)
maar ik vind het niet aanstellen want de ene x zegt ie echt voor je te gaan en is alles goed en dan laat ie je als een baksteen vallen…

het was niet alleen om hem er waren allemaal andere dingen ook nog gebeurt en hoe hij me steeds laat voelen is echt niet leuk :frowning_face:

Zijn flirtgedrag is niet respectvol tegenover jou.
Niet tegen vriendinnen, niet tegen willekeurige meisjes. Jij mag hem daar best op aanspreken.
Wij vrouwen bespreken dit soort dingen met vriendinnen en dat moet kunnen.
Mannen bespreken het ook onderling.

Hij noemt jou gemeen omdat jij hem bekritiseerd. Mannen kunnen daar slecht tegen.
Hij probeert mede hierdoor zijn macht over je te verbreden en het mag niet eens als macht worden gezien.

Enfin, ik zou vragen of hij wilt praten.
Vertel hem je gevoel, hoe je erover denkt en of hij en jij een oplossing kunnen bedenken samen.
Praten helpt, maar als hij je dingen verbiedt en blijft flirten: exit.