Ben ik nou zo moeilijk?? echt advies nodig, zo in de war

duss waar zal ik eens beginnen…
ik heb nu sinds iets langer dan een halfjaar weer met me ex-vriend, waar ik eerst ookal 5 maanden meeging, maar hij niet zo trouw was, en het daarna uitmaakte.
dat was even nodige info…
maar laten we beginnen deze week…
me vriend vroeg me mee naar het strand met z’n vrienden, want er zouden meisjes meegaan en hij weet dat ik dat niet leuk vind, dus hij vroeg me mee…
ik was echt aan het twijfelen want ik heb echt niks met die meisjes die mee zouden gaan…
nouja uiteindelijk had ik zoiets van laat het me toch proberen enzo…
dus hij sliep gister bij me, en me vader belt met de vraag: ga je morgen mee zwemmen?, dus ik antwoord van Nee sorry pap ik ga al naar het strand etc…
zegt m’n vriend ineens doodleuk: ooh zou jy ook meegaan?
dus ik zeg ja dat was de bedoeling toch, zegt hij van Ja maar die meisjes gaan toch niet meer mee, en nu zou ik dus alleen met m’n vrienden gaan…
dat was een klap in me gezicht… , want hoezo zou ik nu ineens niet meer meekunnen? je vraagt me eerst, en dan laat je me ineens zitten
hij heeft daarna niet eens meer gevraagd van ga je mee ofzo? ( niet dat ik dan nog mee zou gaan, maar het gaat om het idee)
en je denkt misschien laat hem een keer bij z’n vrienden zijn, maar het gaat altijd zo, hij kan z’n vriendin en z’n vrienden niet combineren, hij moet het apart hebben, terwijl ik hem altijd meevraag als ik met mijn vriendinnen ergens heenga .
en het doet me gewoon echt pijn dat hij mij er niet bij wil hebben, en dat ie me eigenlijk gewoon heeft laten zitten dus…
daar komt ook nog eens bij dat we nu weer ruzie hebben, en we dat ook bijna altijd hebben gewoon…
hij maakt ook steeds opmerkinge van: ja nou al zou er iets met me gebeuren, jy zou me niet missen of om me huilen, terwijl dat me al laat huilen…
ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en ik ben gewoon echt in de war…
hij zegt dat ik niet op de 2e plaats sta, maar dat gevoel geeft hij me wel altijd :frowning_face:

sorry dat het verhaal zo lang is, maar zo is het hopelijk duidelijk genoeg…
hoop wat van jullie te horen, want ik kan zo niet meer

meid ik vind dat je helemaal gelijk hebt, als hij je altijd het gevoel geeft dat je op de 2e plaats staat, weet ik niet of het nog wel zo´n goed idee is om bij hem te blijven… succes!

Als je het gevoel hebt dat je op een tweede plaats staa, dan moet je het er over hebben met je vriend. Helpt praten niet, dan zou ik er over na gaan denken of het wel de juiste keuze was om bij hem terug te gaan.
Sterkte

Ik weet hoe het is om opeens worden afgezegd op het laatste moment door je vriendje. Dat is enorm kut!
Het is wel eens uitgegaan tussen jullie en daar was een reden voor.
Als het nu wéér niet goedgaat moet je zelf beslissen of hij écht zo belangrijk voor je is of niet.

en nu even over dat dikgedrukte stukje…
in het begin doet hij heel erg alsof hij het niet wist en nu opeens weet hij dat je met die meisjes er niet waren enzo…
Hij wil denk ik gewoon met zijn vrienden een keertje lol trappen op het strand ofzo…
Doet hij wel eens vaker zo?

Maar bedenk je dat dit al de tweede keer is dat jullie hebben, dus allebei voor de 2e keer voor elkaar hebben gekozen… :slightly_smiling_face:

Misschien moet je hem dat stukje van jou laten lezen.
want dat is jouw kant van het verhaal… (idee?? :stuck_out_tongue:)

Succes! :slightly_smiling_face:

op de 2de plaatst staan is niet zo heel erg. weet niet hoe serieus dit is maar klinkt vanuit zijn kant niet zo heel serieus dus dat komt mssg nog wel.

blijkbaar vind hij zn vrieden gewoon belangrijk, begrijpelijk.
maar dat moet niet ten kosten gaan van jou!

hij had jou gewoon eerder moeten vertellen dat hij alleen met zn vrienden inneens ging. en jou er niet op zo een rot manier achter laten komen. blijkbaar durfde hij je het niet eens zo t zeggen

praat eens goed met hem, dat als jullie afspraken maken hij ze na moet komen. gaat het niet door dan het zelf eerlijk vertellen. en anders is hij gewoon niet jou waard.

ik snap best dat zijn vrienden belangrijk voor hem zijn, en dat hij soms een keer zin heeft om alleen met hen af te spreken, en even niet met jou erbij. Maar, dat betekent niet dat hij jou moet laten zitten, of altijd afspreekt met zn vrienden en nooit tijd maakt voor jou. Je zegt dat 'ie dat veel vaker doet, dus ik twijfel een beetje aan de zin van jullie relatie… als ik jou was zou ik goed met hem gaan praten, in real life onder 4 ogen, en dan alles zeggen wat je ook tegen ons/je vriendinnen zou zeggen. Succes!

Vrienden zijn ook belangrijk hoor, je komt niet op de 2e plaats, jullie hebben gewoon een gedeelde 1e plaats. Denk dat het bij mijn vriendin en vriendinnen ook zo zou gaan hoor.

ja ik snap ook echt wel dat zyn vrienden ook heel belangrijk zyn, myn vriendinnen zijn ook echt heel belangrijk, maar toch kan ik ze goed combineren en ik laat niemand zitten, en hij doet dat wel.
en het is niet zo dat hij nu even een keertjee met zyn vrienden alleen gaat, nee het is altijd zo, en hij wil maar niet luisteren als ik het zeg tegen hem

Als hij niet eens naar je lúistert… tja… dan weet ik het ook niet.
als je je alleenmaar ongelukkig voelt is het misschien beter om het uit te maken…?

maar als je je verder wel goed bij hem voelt, dan is het nog wel goed.
maar vraag je wel af als hij niet een serieus gesprek kan voeren of hij wel de ware is voor jou… :slightly_smiling_face:
heeft hij meer goede dan slechte kanten??

(haha, ik lijk wel een oma met al dat advies :stuck_out_tongue: :blabla1: haha :stuck_out_tongue:)

alle jongens zijn raaar.

beschouw dit als n uppie.