Oke het is een heel lang verhaal, maar ik maak een korte versie anders ben ik morgen nog bezig.
Ik ben 17 jaar en heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen van 20, wat einde december uit is gegaan. Sinds die tijd spreken we elkaar nog wel elke dag en spreken we heel af & toe af. We weten allebei niet wat we nou willen, een relatie ja of nee. Maar met carnaval heeft mijn ex met een meisje gezoend. Ik ben vanmiddag dus langs geweest, was heel fijn en gezellig. Maar het lijkt wel oftie elke keer hoe dan ook seks wil hebben en op een of andere manier lukt het hem nog ook. Niet dat ik nou ECHT niet wil, maar ik heb het gewoon liever niet omdat dat het nog ingewikkelder maakt. Maar ik vroeg dus daarstraks(nadat we seks hadden gehad) van of hij dat meisje nog elke dag spreekt. Hij zei bijna wel ja. Hij vind dat ik overdreven reageer en al die dingen en dat snap ik ook wel want ik ben niet meer van hem ofzo. Maar hij wil wel dat ik langskom, zegt lieve dingen tegen me en zegt dat ie weer een relatie met me wil… Hij zegt ook dat zij gewoon een vriendin is en ik dat maar moet accepteren. Maar hij heeft wel met dr gezoend…
Ook komt daar nog bij kijken dat hij van de week zei dat hij bij zijn neef ging chillen. Ik ging naar een vriendin en moest dus daarlangs. Ik zag dat het licht uit was en er dus niemand was. Toen ik ernaar vroeg zei hij dat hij naar vrienden van zn neef was… Wat hij nooit doet, alleen als hij met die vrienden gaat pokeren op maandagavond.
Wat moet ik hiermee? Ik heb het idee dat ik gek wordt ofzo, maar is mijn gevoel nou juist dat ik het gevoel heb dat ik een beetje gebruikt wordt voor de seks of kan het echt zijn ‘dat ze gewoon een vriendin is’?
Help me alsjeblieft, want ik weet niet meer of ik nou overdreven reageer of dat ik ga geloven dat dat normaal is terwijl dat niet zo is…
Bedankt meiden!