ben ik nog verliefd?

Heey,
Ik heb een vriendje en we hebbe al paar maanden, ik was kei verliefd enzo maar hij heeft me ook een paar keer pijn gedaan, dingen tegen mensen gezegd wat vertrouwd was, mij uitschelden als grapje, en iets heel ergs gezegd toen we erg ruzie hadden, t is ook al een keer uitgeweest omdat hij me niet meer leuk vond, maar hij vroeg me een week daarna weer en ik kon het niet laten . Hij weet dat hij al doe tijd fout heeft gezeten en is ook heel bezorgd dat ik wegga als hij zoiets heeft geflikt. Ik zie dat hij ook echt snapt dat hij me pijn doet, maar dat merkt hij pas te laat. Ik heb hem al 5 of 6 keer moeten vergeven ofzo, maar we kwamen altijd sterker terug. Ik zit nu te twijfelen of ik eigelijk nog wel verliefd op hem ben, na dit alles. Ik hou nog wel van hem en zie hem graag, maar ik weet het niet meer…
Ik heb het uitgemaakt om tijdelijk even goed na te denken, hij is er kapot van, en,hij zegt dat hij alles op alles gaat zetten. Ik weer alleen niet of ik nog wel wat voor hem voel, help pleasex

Wij kunnen natuurlijk ook niet weten of je nog wat voor hem voelt of niet, dat moet je echt proberen zelf uit te vinden. Ik heb wel het idee dat er niet helemaal goed gecommuniceerd is en als je beslist om toch verder met hem te gaan, is het wel belangrijk dat jullie eerst eens goed met elkaar praten.

Denk dat 't wel goed is dat je tegen hem hebt gezegd dat je twijfelt. Zou vooral naar jezelf luisteren!