Hoi meiden,
Ten eerste heb ik even snel een ander account aangemaakt, omdat ik mijn verhaal ‘privé’ wil houden.
Ik zit met een probleem en ik word helemaal gek van mezelf. Er zijn heel veel topics over meiden die twijfelen of ze nog een relatie willen met hun vriend, maar mijn verhaal is iets anders.
Ik heb nu bijna 1,5 jaar een relatie met een super lieve jongen. Ik hou heel veel van hem en ik weet ook echt niet wat ik zonder hem moet, maar mijn gevoel is al een halfjaar een stuk minder geworden. Dit komt o.a doordat hij niet echt veel moeite meer voor ons doet. Hij zegt bijna nooit dat ik er leuk uit zie of dat ik mooi ben of iets dergelijks. Dit komt ook omdat hij plat gezegd nogal boers is. Ik heb hem hier al een paar keer op aangesproken of die wat beter ze best wilt doen, want ik geef hem wel gewoon complimentjes. Dan doet die even ze best, maar dan stopt het weer. Het zijn niet alleen die complimentjes waarmee ik zit, want ik irriteer me ook steeds meer aan hem. En het gaat soms nergens over, het zijn echt van die kleine dingetjes. Ook heb ik niet echt meer echte gesprekken meer met hem. We leven ook allebei in een andere wereld, hij werkt en ik zit op het hbo. Hij weet bij wijze van spreken niet eens wat ik doe op school. Daar vraagt die ook niet zo vaak naar terwijl ik altijd vraag hoe het gaat op werk etc.
Het lijkt nu alsof ik hem mega erg af loop te katten, maar zo voel ik me dus. En de laatste tijd voel ik me steeds rotter, omdat ik allemaal topics zit te lezen over of je nog wel verliefd bent of niet.
Het probleem is dat ik die jongen gewoon niet kwijt wil. Ik hou zoveel van hem en hij is ook mijn beste vriend en ik heb t leuk met hem, maar ik weet t gewoon even niet meer. Ik kan hem wel blijven aanspreken om meer zn best te doen, maar ik weet niet of dat echt gaat werken, want hij is gewoon hoe die is en ik wil hem ook niet veranderen. Ik weet alleen niet of ik het dan nog lang volhoudt…
Ik wil zo graag dat mijn relatie stand blijft houden. Heeft iemand advies/tips?
xx