Ben ik niet goed genoeg?

Hee Allemaal,

Laatst waren mijn vriend en ik aan het praten. En hij vertelde mij dat hij pijpen niet zo heel lekker vond. Volgens mij vind bijna elke man dat juist heel erg lekker?
Ik ben dus bang dat ik het niet goed genoeg kan…
Dit vertelde ik hem wel, maar dan zegt ie van ‘ik vind het gewoon niet zo lekker.’ Dus ik weet niet wat ik hiervan moet denken…
Doe ik het niet goed genoeg… ?

Ik kan hier niet uit opmaken of je pas net bent begonnen met hem pijpen, maar wanneer dat het geval is moet jij er misschien aan wennen. Oefening baart kunst (:

Ik zou vragen of je misschien iets anders kan doen.
Of … vind jij het wel leuk om te doen? Als bij jou er iets vanaf straalt van ‘ik doe het omdat jij het vast wel wil’, dan zegt hij het misschien daarom.

n vriendin van mij vertelde dat ook!

blijkbaar zijn er dus gewoon mannen die dat niet zo lekker vinden, en vraag anders aan vriendinnen of aan hem zelf wat je beter kan doen, en probeer t uit, en als t nog niet werkt, denk ik dat ie gewoon een van die mannen is die t niet lekker vindt…

Ik doe het al eventjes, maar niet heel vaak… dus oefenen is wel nog nodig denk ik, maar als hij het sowieso niet zo lekker vind, moet ik het dan nog wel doen?

Ik vind het helemaal niet erg om te doen, ik doe het met liefde voor hem. Maarja zo lekker vind hij het toch niet…

hmm…

misschien dat als je het superduperlekker doet dat ie t dan wel lekker vind?:stuck_out_tongue:

gewoon oefenen, en advies vragen/zoeken!

kijk anders ff bij dat andere nieuwe topic,

een paar vragen over pijpen, heb ik net ook n lap tekst geschreven, en anderen hebben er ook tips gezet… misschien dat je daar wat aan hebt?

Ik zal er even gaan kijken, dankjewel voor de tip !

Het is gewoon mogelijk hoor:)
Mijn vriend houd absoluut niet van zoenen en ik dacht echt dat het aan mij lag, maar toen ik het vroeg zei hij dat ie er gewoon niet van houd. Heel extreem kut voor mij, maarja.
Het kan gewoon dat hij het niet lekker vind.

ah dat lijkt me balen:(

zoenen is zo lekker!

Zo jaa dat lijkt mij ook best wel balen als je vriend niet van zoenen houdt :frowning_face: !

Misschien moet hij eraan wennen? Wij weten dat ook niet, dat moet hij jou gewoon vertellen… En misschien houdt hij er wel echt gewoon niet van, dan moet je hem maar geloven.

Wat ik me trouwens ook net bedenk…
Mijn vriend wil absoluut niet dat ik zijn sperma in mijn mond krijg, dat wil hij niet gewoon omdat hij het vies vindt voor mij. Maar op dat moment was hij net klaargekomen toen we dat gesprek hadden en ik volgens mij aan hem vroeg of hij het fijn zou vinden dat ik hem zou pijpen later op de avond. Misschien dat hij het idee niet fijn vindt dat ik hem pijp terwijl hij al een keer is klaargekomen? Dat het toen misschien wel een soort van angst was geweest?

Ik denk dat ik hem dit maar ga vragen wanneer hij weer bij me is!

Ik zou het inderdaad op een ander moment nog een keer aan hem vragen. Dan weet je zeker of hij het gewoon echt niet lekker vind, of het geen fijn idee vind, of dat het jou misschien gewoon nog niet zo goed lukt.
Want in dat laatste geval weet je waar je aan kan werken en anders dan weet je dat het gewoon niet zijn ding is en dat je hem dus beter op een andere manier plezier kan doen…

Zoiets kan inderdaad per persoon verschillen net als dat er ook mensen zijn die zoenen niet fijn vinden of die seks niet lekker vinden

Nou kan toch dat hij pijpen niet zo fijn vindt? Ik vind het bijvoorbeeld niet fijn als ik gebeft word, haha ;p