Ben ik m'n baan kwijt? ...

Hoi allemaal, ik zit even met een probleem. Ik zeg alvast dat het een redelijk lang verhaal word dus voor de meiden die de moeite nemen, harstikke bedankt!

Even wat voor informatie ; ik werk al 1 jaar met veel plezier bij dezelfde winkel. Heb een goede band met iedereen en prima naar m’n zin. Dit is een tussenjaar van middelbare school naar opleiding.

Nu is het zo dat mijn ouders gescheiden zijn. Mijn jongste broertje is de zomervakantie bij zijn vader, ik heb gekozen niet te gaan omdat ik geen goeie band met hem heb. Ik maak het even kort; ze zijn samen onbegeleid gaan snorkelen en mijn broertje is op de rotsen gevallen en in coma geraakt. Ik was hier ontzettend van geschrokken net als mijn moeder en we zijn daar dus 2 dagen mee bezig geweest om hem hier heen te krijgen.

Nu had ik die 2 dagen moeten werken, maar ik was daar absoluut niet mee bezig. Ik had allemaal gemiste oproepen en smsjes van mijn baas. Nu heb ik die situatie aan hem uitgelegd via sms maar krijg steeds geen reactie … Ik ben zo bang om m’n baan kwijt te zijn!

Ik weet dat het niet netjes was om niks op mijn werk te laten weten, ben ik me echt van bewust. Maar ik was zo druk aan t maken om mijn broertje dat niks anders me meer kon schelen…

Kan je niet gewoon bellen of langsgaan? En sterkte met je broertje :hugs:

Vervelende situatie zeg met je broertje! :frowning_face: Hopelijk komt het goed met hem…

Maargoed, als je baas die reden niet begrijpt dan is het ook niet waard om daar te werken. En als je duidelijkheid wil moet je even bellen! Misschien heeft hij sms niet gelezen/ontvangen

Jeetje wat heftig, sterkte!
Ik denk dat je baas het wel gaat begrijpen hoor, dit gaat toch absoluut voor werk? En anders is het sowieso een baas van niks vind ik…

Ten eerste: wat erg van je broertje! Sterkte ermee!!