Ben ik lelijk of mooi?

Naar aanleiding van dit artikel:

Wat vinden jullie hier nou van?

Ik vind het belachelijk, ik snap echt niet waarom mensen zulke filmpjes van zichzelf zouden maken en op internet zetten… Ik vind het aan de ene kant een schreeuw om aandacht en vragen om complimentjes, aan de andere kant vind ik het in en in triest dat kinderen dit doen omdat ze zo onzeker gemaakt worden door mensen in hun omgeving.

Ik snap sowieso niet dat je jezelf zo openbaar stelt op een video die iedereen ter wereld kan bekijken, als je je zelf verrot lelijk vind. :’) Maar dat ligt misschien aan mij.

Ik vind het dikke bullshit overigens. Gewoon een schreeuw om aandacht.

Ik vind het echt vragen om aandacht en nergens voor nodig, maar ik vind dat de comments op YouTube echt nergens op slaan. :dry:

Verder vind ik dat YouTube zulke video’s zoveel mogelijk moet blokkeren.

Ik vind het echt nergens op slaan, kom op zeg je weet dat mensen super gemeen kunnen zijn op internet waardoor je je alleen maar kut gaat voelen.

Het is gewoon vragen om negatieve reacties.

Het is dom ja, maar kun je het die meiden echt kwalijk nemen? Blijkbaar is dit de nieuwe manier voor jonge meisjes om bevestiging te zoeken. Dat er mensen zijn die zulk lelijk commentaar vinden vind ik ronduit schokkend. Youtube zou deze video’s moeten verwijderen en de mensen die hun commentaar op die manier geven moeten verbannen.

ben het helemaal met je eens.

Ik vind het een beetje zielig eigenlijk :") Je vraagt gewoon om zulke reacties. Die reacties zijn niet leuk en grof maar ja idk ik vind dat je er om vraagt als je zo’n filmpje maakt.

Denk dat iedereen dit wel belachelijk vind

je vraagt zelf om zulke reacties. Iedereen van deze generatie weet echt wel hoe het internet werkt

Dit.

Belachelijk, ik vind het meer een roep om aandacht.

Om te huilen.