Ben ik laat?

Ik ben nu 15 jaar en ik heb nog nooit verkering gehad of gezoend.
Dat komt ook omdat ik heel verlegen ben met jongens…

maar vriendinnen van mij hebben al seks en alles.
en ik moet daar nog echt niet aan denken.
maar ik ben nu bang dat ik straks als enige overblijf, als alle jongens enzo het al hebben gedaan of daar al helemaal mee bezig zijn.

Anderen die dit ook meemaken?

Nee, je bent niet laat. =)

Hooi,
ik ben 16 en ik heb ook nog nooit gezoend, ookal zit dat er nou wel een beetje aan te komen… Maar geen zorgen, het komt wel. Beter wat langer wachten op de juiste jongen, dan zomaar op een feestje met iemand die je niet kent zoenen, hè? Het komt wel; maar ja dus op dit momen ben ik eigenlijk wel een soortgenoot (;

ik maak het zelf niet mee, maar ik vind je niet laat. ik vind het raarder dat jouw vriendinnen al seks hebben dan dat jij nog niet gezoend hebt :stuck_out_tongue:

je bent niet laat! op m’n 15e had ik ook nog nooit gezoend en je moet ook echt blijven wachten op een jongen die je echttt leuk vind! dat is 't fijnste want je eerste zoen blijft je zoiezo altijd bij en als je dat dan hebt gedaan met iemand die helemaal niks voor je betekent dan is dat niet zo leuk!

nee joh meiske, je bent pas 15
wees lekker jezelf en doe lekker waar jij zin in hebt en dan komt die leuke jongen vanzelf op jou pad!

nee je bent totaal niet laat, er zijn genoeg meisjes die op hun 15e nog niet gezoend hebben

&ik wil je een complimentje geven, haha
de meeste topics over dit onderwerp heten iets als; BEN IK DOM?
maar jij vraagt gewoon normaal, ben ik laat?
haha

nou dan ben ik blijkbaar over datum.

nee je bent niet laat.

@hierboven zo denk ik ook, maar je kan toch ook gewoon bevriend zijn met jongens, daar is toch niks mis mee? Want je ziet ook meiden zat die een leuke vriendschap hebben met een jongen en die dan verpesten door er meteen mee te willen zoenen… Dat vind ik soms wel jammer!

Haha nee, ik ben niet echt zo`n pessimist ofzo.

ik ben ook 15 en ik heb ook nog nooit gezoend of een relatie gehad (alleen toen ik 8 wasXD). Eerst dat ik ook van omg ik voel me echt een kleuter, maar je moet gewoon wachten totdat je iemand tegen komt die je echt echt leuk vind! Jongens vinden en meisje dat er maar op los zoent meestal toch niets voor een relatie:P

nee ik vind dat niet laat,
al baal ik er zelf ook van,
want ik ben ook 15 en heb nog nooit verkering gehad of gezoend,
dat komt wel een keer, als ik er klaar voor ben (:

Maar ik vraag me dan af, hoe zoen je nou voor de eerste keer? Want er is wel grote kans dat die jongen wél al heeft gezoend voor jou hé… Dat is het enige waar ik soms mee zit, voor de rest vind ik het niet erg dat ik nou nog nooit gezoend heb .

Nee hoor, je bent niet laat. Ik ben ook ontgroend toen ik net 15 was, en veel van mijn vriendinnen was toen al verder geweest enzo. Maakt toch verder niet uit, bij mij deden ze er niet moeilijk over. Ik zoen nu nog steeds niet zo snel hoor.

nee je bent niet laat hoor!
ik had pas op mn 16e echt gezoend …
Ik snap wel wrm je dat zo denkt, had ik ook vooral op school omdat iedereen zo deed alsof het helemaal niets was en iedereen het allang heeft gehad. Maar er zullen vst en zeker nog veel meer meiden en jongens zijn op school die het nog niet hebben gehad
iig No worries!

je moet geen verkering nemen als je niet verliefd bent, je merkt vanzelf wel als het gewoon goed voelt met een jongen… Mensen die voor hun 15e al honderden vriendjes hebben gehad weten waarschijnlijk gewoon niet wat het is om verliefd te zijn. Doe gewoon rustig aan, ik ben bijna 16 en heb 1 vriend gehad, dat was voor een halfjaar en ik was ook echt verliefd op hem dus ik heb er geen spijt van. Maar het komt vanzelf wel…

Ik heb pas op me 19de voor het eerst gezoend.

Kunnen we niet een algemeen ben ik laat topic openen?

Oef, ik snap je, maar herken me vooral in ‘al mijn vriendinnen hebben al seks en ik niet’. Zó irritant! Maar door hun verhalen continu heb ik echt het idee dat ik abnormaal ben en straks moederziel alleen achterblijf. Maar ik bewaar mezelf gewoon liever voor iemand die het écht waard is^^

mijn eerste lief was op 16

Nee, je bent niet laat. Zo veel meisjes hebben nog niet gezoend op hun 15e/16e/etc. Wacht gewoon totdat je iemand echt leuk vindt =)