Ben ik KNAP ( bedankje )

Wow ik heb heel het topic uitgelezen van Ben ik Knap!
Voor verduidelijking ik was de rechter en jullie hebben de middelste allemaal bewerkt!
Dat vind ik laag, jullie wilden mijn kwetsen. Maar jullie zijn gefaald door iemand anders te kwetsen.
Ook jullie theorieën over negers enzo… Ik bedoel ik heb een blanke vader en een zwarte moeder. Mijn bloed is dus gemengd. En een neger heeft enkel zwart bloed. Dat is net als je Wit met Zwart mengt krijg je Grijs. Iets dat Grijs is noem je Grijs en niet Zwart. Dat probeerde ik jullie gisteren duidelijk te maken.
Maarja alles is vergeven en vergeten.
Ik ben blij voor de excuses die sommige mij hebben gestuurd. Ik vraag degene die foto’s hebben bewerkt het er af te halen als ze moedig genoeg zijn. Want niemand wil toch gepest worden?
Bedankt als je het gelezen hebt!
x

ik heb het niet bedoelt als pesten, sorry als het zo over kwam
en wat het eraf halen betreft, dat kan niet omdat er nu een slotje op zit

Vind dit een goed volwassen topic van je.

dit. En ik heb je een note gestuurd met mijn excuses gister.

Je kunt een moderator even noten dat ze het topic gewoon helemaal verwijderen? Want zometeen komen klasgenootjes ofzo erachter en dat lijkt me echt heel zielig voor het middelste meisje, hoop dat dat middelste meisje nooit het topic krijgt te zien eerlijk gezegd. sneu gedoe.

Dit.
Beide kanten zaten fout en zo hebben beide kanten hun excuses aangeboden!

Hoe doe ik dat?

Dit. dat andere topic is ontzettend sneu uit de hand gelopen.

in over girlscene is er een topic waar je de link in moet zetten dan word die vanzelf verwijderd

Kopier de link van dat topic en dan moet je naar over girlscene > topic mag weg plaats hem hier
Dan post je die link daar en dan verwijderd een mod hem.

Vind het jammer dat het voor sommige mensen zo lang heeft moeten duren tot ze inzagen dat dit écht te ver ging…

bloed is rood en niet zwart :grinning:
DaarbijKAN het niet verwijderd worden

Wat heb ik gemist?

Je kon het hier plaatsen, maar iemand anders heeft 't gister ook al gedaan en het topic is al weg.

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-250547.0.html

idd

ik weet van het topic, maar wat is er nou verder gebeurt? heeft iemand een foto bewerkt?